Hop til indhold

Ring træning


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Nu er der efterhånden sommerferie med alt træning, og jeg kunne egentligt godt tænke mig at øve ringtræning med Martha, da hun skal med til Vejen i slutning af juli. Til vores første udstilling var problemet at løbe pænt.

 

Så nu vil jeg høre, om nogen herinde kan anbefale et godt sted at træne - som også træner nu her (altså ikke har sommerferie). Beliggenheden skal være i en radius af ma 1 time fra Horsens.

 

Et andet spørgsmål er om nogen af jer kender et godt sted, hvor de ring træner specielt unghunde? Martha er hvalp, og mit største problem er, at når jeg træner med voksne, så mangler jeg lidt fif til tilgangen for hvalpen fremfor de øvede.

 

Alternativt, så kom gerne med råd til, hvordan jeg bedst træner pæn løb med hende selv - hun løber altid pænt med mig, når vi er alene. Det er ikke det, der er problemet. Det er, når vi så skal løbe, og der er andre hunde - specielt, hvis hun ikke har måtte hilse på dem, for så er de altså mere spændende end at løbe rundt med mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...