linda-hvid Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hej med jer. Min mand og jeg er blevet de lykkelige ejere af en dalmatiner hvalp, der nu er 14 uger. Det er jo bare skønt. I samme forbindelse måte vi jo lige væe logget på herinde for som første-gangs hunde ejere får vi sikkert brug for masser af gode råd. Indtil videre går det nu fint. Tacco er så godt som renlig, vi har haft ham i en uge og han kommer når vi kalder næsten hver gang og kan sidde pænt. Så det er vist en fin start. Vi skal starte til hvalpetræning om 14 dage og det bliver jo spændende at se. Det var vist hvad der er at fortælle om os lige nu. Vi ser frem til at være på hunde-forum og få nogle gode snakke med andre hunde interesserede. Hilsen Linda, Jannik og ikke mindst Tacco. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juli 30, 2007 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2007 Hej Linda. Tillykke til jer med den lille ny Du skal være meget velkommen til at lægge billeder online i hundegalleriet så vi alle kan se hvor dejlig han er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2007 jeg vil meget gerne lægge billeder ind af vidunderdyret men det må lige vente til min mand kommer på banen, da det er ham der har styr på det med kamera og computer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Loke Besvaret Juli 31, 2007 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2007 Glæder mig til at se den! :] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karen Besvaret Juli 31, 2007 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2007 Tillykke med jeres lille nye hund, og husk det går så hurtigt med den vokser at cameraet faktisk skal bruges flittigt de første måneder. Hilsen Karen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2007 Hej til alle... Mange tak, vi er begge rigtig glade for vores dejlige hund Tacco... Nu har jeg været lidt flittig med kameraet og lagt lidt billeder ind på hunde galleriet... En ikke helt let opgave der var lidt indviklet, men det lykkedes dog 8) Mange hilsner Jannik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karen Besvaret August 1, 2007 Rapporter Share Besvaret August 1, 2007 Hej. Den er godt nok sød jeres vaps, held og lykke med den. Hilsen Karen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts