Hop til indhold

Sikkerhedssele

Gæst Coda
 Share

Recommended Posts

Jeg får min vaps hjem om 10 dage, og når vi skal op og hente ham er planen min kæreste kører og jeg sidder med vapsen i en papkasse mellem benene. På den måde kan jeg trøste ham uden at han flyver løst rundt i bilen, men hvad så derefter? :hmm:

Da vapsen kun må være i min bil og det er mig der kommer til at have ham med overalt, skal jeg have fundet en løsning til at have ham med mig når det kun er os to.

Kan i anbefale en sikkerhedssele til bilen da transportkasser ikke kan være i min lille bitte bil... :confused: Jeg har både set sådan nogen decideret seler de får på og så har jeg set sådan nogen liner du kan stikke ned i hvor du plejer at fastgøre menneskeselen. Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hører de sammen, i ved så hunden får den ene på og så bruges den anden til at fastgøre, eller bruges de hver for sig, altså enten den ene eller den anden?

Bær over med min uvidenhed, da jeg var barn var det stadig okay at sidde løs på bagsædet og falgre rund, børn såvel som hunde! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flere hunde, end der er bure til i bilen, så jeg har også sikkerheds seler, det fungerer fint, og nemt lige at have med i tasken, hvis man evt, skal ud i en anden bil end ens egen.

Det er slet ikke sikkert at du behøver noget på den første køretur, de hunde vi har hentet som hvalpe, har alle lagt sig til at sove på køreturen hjem.

Redigeret af Drentsche
Tilføjelse.
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har sådan en sele, hvor man fører den midterste sele bag i bilen igennem og hægter så hundeselen til den kropssele min hund har på. Det gør at hun har mulighed for at ligge ned under køreturen, hvilken en del andre seler forhindrer. Jeg er rigtig glad for den, og min hund har aldrig sagt noget til den, selvom hun de første 3 år har været vant til bare at sidde på bagsædet

Link til indlæg
Del på andre sites