Hop til indhold

Vist på tide


Gæst JaneB
 Share

Recommended Posts

Gæst JaneB

At jeg for præsenteret mig selv her :)

 

Jeg hedder Jane, har en amerikansk bulldog ved navn Mathilde.

 

Når jeg ikke passer hund og katte samt mand, så bruger jeg meget tid på arbejde med dyrevelfærd. Jeg hader hunde og kattehandlere så det sagt :)

 

Jeg vil læse lidt op herinde, har været medlem lang tid men aldrig fået brugt forummet her. Det ser ud til at være et hyggeligt forum hvor alle kan deltage.

 

Mathilde kan i læse om på hendes HP, den skal opdateres i den nærmeste fremtid men det første halve år med Mathilde er beskrevet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Ja jeg er her stadig, men har ikke fået skrevet noget :oops:

 

Nå men træningen med Mathilde går planmæssigt og hun er selvfølgelig en rigtig dygtig hund :wink:

 

Målet med Mathilde er at hun skal være min servicehund. Vi gør det så lidt anerledes end andre brugere af servicehunde, vi træner, selvfølgelig sammne med dygtige trænere selv Mathilde. Mathilde har boet hos os siden hun var knap 12 uger altså 1½ år nu.

 

Det har været 1½ år fuld af udfordringer noget arbejde, men også en tid med masser af glæder og sejre når træningen har båret frugt.

 

Mathilde skal ikke kun være servicehund, hun er i høj grad også vores familehund og skal fungere så sådan også. Jeg plejer at sige at Mathilde er en ganske almindelig opdraget hund, der bare lære nogle lidt anerledes ting end så mange andre hunde :)

 

Ved godt at Mathilde´s race ikke forbindes med servicehund her, men i andre lande bruges de til mange forskellige ting også service hund.

 

Vi har så heller ikke "bare" valgt en hvalp til formålet. Mathilde blev specielt udvalgt af vores hundetrænere.

 

Mathilde er så også blevet storesøster til Ludwig en lille fyr på nu 4 måneder. Ludwig er en yorkshire terrier med masser af krudt i rumpen. Mathilde klare opgaven til UG, til tider syntes jeg faktisk hun er alt for godmodig og overbærende, men mon ikke snart Ludwig´s tid på hvalpe licens er gået :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :D

 

Kan det passe at jeg har set dig og Mathilde i fjernsynet i god aften DK eller noget i den stil? :D

 

Hvis du har set Mathilde og jeg i tv så er det i tv østjylland i deres middagsmagasin. Der var vi inviteret i studiet sammen med vores ene hundetræner :D

 

En skøn oplevelse, specielt at opleve hvor flot Mathilde klarede al virakken i studiet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...