CBK Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg barfer jo min schæfer hvalp med stor succes. Men det kan altid være godt med gode indkøbsråd, jeg mangler især steder for de lidt mere specielle ting (vildt,hest etc.). Så hvis nogen i østjylland vil dele nogle gode indkøbssteder med mig, ville jeg sætte pris på det:slem: Kan være der også er nogle der mangler steder i deres nær område. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Der ligger en rigtig hundemad i Knebel, min veninde køber sit barf der. hun er meget glad for den Mener hende der har den hedder Marianne, men det er nemt at finde den på deres hjemmeside. Min veninde har også hjort og hest på hundens menykort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Jeg barfer jo min schæfer hvalp med stor succes.Men det kan altid være godt med gode indkøbsråd, jeg mangler især steder for de lidt mere specielle ting (vildt,hest etc.). Så hvis nogen i østjylland vil dele nogle gode indkøbssteder med mig, ville jeg sætte pris på det:slem: Kan være der også er nogle der mangler steder i deres nær område. Altid en god ide, at skrive i sin profil hvor man bor henne - så er der lettere, at komme med ideer, østjylland er jo et vidt begreb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Det er såmænd ikke så vigtigt hvor jeg bor, da jeg netop er villig til at køre i hele østjylland for gode tilbud:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts