Hop til indhold

Jeg har fundet min gud - Agility.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Uh nice.. og det er endda et hold, hvor jeg burde kunne slappe af og lege klovn.. (sorry jeg er ret selvkritisk og genert, så jeg har svært ved at slappe af:oops:)

 

Har du set de billeder, jeg lagde ind af mig selv fra det fortolkningskursus, CCC og jeg var på i starten af juli? Det kan umuligt blive værre end det. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sku så, J!

 

 

 

Ellers sørger jeg for behørig doping ude bagved inden vi starter :blink:

 

Det bliver et billigt kursus :-D

 

Hvis det bliver på Hasselgård er det 373.-

Hvis det bliver i Køge, i naboens ridehal, bliver det 273.-

 

:banan::banan::banan:

 

Du kan helt sikkert slappe af!!!

 

Det er jo bare os her inde fra:mrgreen:

 

Men ved udmærket hvad du mener.. Er dog blevet bedre til at give slip når jeg træner med C & C.. Men det har taget sin tid:genert:

 

Har du set de billeder, jeg lagde ind af mig selv fra det fortolkningskursus, CCC og jeg var på i starten af juli? Det kan umuligt blive værre end det. :mrgreen:

 

 

Jo det kan:genert:

 

Mit problem er meget gammelt.. Jeg er altid blevet mobbet og har gjort alt for at være anonym og bare ikke blive set.. Så det er meget svært at skulle ændre.. MEGET svært..

 

I ville slet ikke have genkendt mig, hvis I mødte mig før Luna og nu.. Hun har givet mig SÅ meget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh nice.. og det er endda et hold, hvor jeg burde kunne slappe af og lege klovn.. (sorry jeg er ret selvkritisk og genert, så jeg har svært ved at slappe af:oops:)

 

Hehe vent til du ser min stress bombe med meget lidt selvkontrol så kan du roligt slappe af og grine lidt af os :engel::genert:

 

Det bliver et billigt kursus :-D

 

Hvis det bliver på Hasselgård er det 373.-

Hvis det bliver i Køge, i naboens ridehal, bliver det 273.-

 

:banan::banan::banan:

 

 

Uhh me like skal jo ha bro og benzin oveni så dejligt at det bliver i den prisklasse :mrgreen:

 

 

--------------

 

Jeg tænker med kaos jeg skal hen og ha fundet ud af hvordan han lære at arbejde bedst uden synlige belønninger og hvordan han lære på den bedste måde at abstrahere fra andre hunde og forstyrelse hvordan jeg belænner bedst muligt til hans type af sind...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja altså jeg skal jo lære min hund at belønning godt kan være legetøj fremfor guffer:engel:

 

Også mig!!!!:mrgreen:

 

Eller dvs. Chili elsker sin tennisbold, men hun elsker endnu mere godbidderne...

 

Så jeg glæder mig til at få en masse nye inputs med mig hjem i forhold til Chili..

 

Caia har jeg ingen problemer med på det område:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er altså ét minus......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Der er ALT for længe til d. 3. dec. ;-)

Glæder mig rigtig meget :-D

 

:blink:

 

Tænkte om vi måske skal lave en gruppe herinde/email-gruppe/FB-gruppe, så vi derigennem kan planlægge mht. frokost, kørsel og sådan???

 

Ja, der er al for lang tid til ;-)

 

Go' ide med en gruppe - men om det skal være FB eller mail...........:vedikke:

Jeg er ikke det 8'ende tekniske vidunder hvad FB angår og bruger det ikke så meget - men så har jeg jo en grund til det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes måske, at det er lidt problematisk med sådan en gruppe, fordi man ikke får notifikationer, når der bliver skrevet i den. Jeg vil i hvert fald hurtigt glemme at tjekke den. :genert:

 

Kan vi ikke bare fortsætte i denne tråd? Eller oprette en ny tråd til bare at aftale den slags praktiske ting? Det gør vel ikke noget, at andre kan læse med? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes måske, at det er lidt problematisk med sådan en gruppe, fordi man ikke får notifikationer, når der bliver skrevet i den. Jeg vil i hvert fald hurtigt glemme at tjekke den. :genert:

 

Kan vi ikke bare fortsætte i denne tråd? Eller oprette en ny tråd til bare at aftale den slags praktiske ting? Det gør vel ikke noget, at andre kan læse med? :vedikke:

 

Det er som sådan også ok for mig, jeg ved bare med mig selv, at I sådan en tråd med mange oplysninger mht. planlægning som skal holdes styr på - så ville jeg blive ret irriteret hvis den gik hen og blev fyldt med OT, så man ikke kan finde hoved og hale i tråden...

 

:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg synes måske, at det er lidt problematisk med sådan en gruppe, fordi man ikke får notifikationer, når der bliver skrevet i den. Jeg vil i hvert fald hurtigt glemme at tjekke den. :genert:

 

Kan vi ikke bare fortsætte i denne tråd? Eller oprette en ny tråd til bare at aftale den slags praktiske ting? Det gør vel ikke noget, at andre kan læse med? :vedikke:

 

Nåå jeg troede at man ville få sådan en reminder på at der er sket noget inde i den der gruppe.. Øj så glemmer jeg det nok også:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...