Hop til indhold

Jeg har fundet min gud - Agility.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Så har jeg fået svar fra Johanna A. :5up:

 

Hun vil meget gerne undervise os i "Leg med din hund og motivation" :klap:

 

Det koster 3000 kr. for en dag + kørsel (statens takst)

 

Vi må selv om hvor mange vi må/vil være.

Hun kan en enkelt weekend i sep., okt. og dec. - vi kan selv bestemme om det skal være lørdag eller søndag ( hun har desværre ikke skrevet hvilke datoer.

 

Nå girls, hvem er friske :banan:

Kan det hele lade sig gøre for mig, er jeg helt klart på! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi kan faktisk selv bestemme, hvad vi vil undervises i. Johanna kan vist ALT :-D

Men det jeg er interesseret i er, at lære at motivere hunden optimalt i forhold til træning - det være sig brug af legetøj, din måde at agere på når du træner din hund ( skal du være mere/mindre "lalleglad"), din kropsholdning osv.

 

 

Hvornår kan man senest melde sig til? :genert:

 

Vil vildt gerne med, men årets familie tam-tam kan meget nemt ligge der, og min far ved ikke hvor meget han vil betale :???:

 

Glæder mig til at høre hvor meget tid vi får :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du det eller din hund?? Nejd et da ikke rart :cry:

 

Mig :genert:

 

Hallen har vinduer hele vejen rundt, samt to døre, så der er dejlig lyst - ved ikke om det gør en forskel ?? :ae:

 

:kys:

 

Det med to døre hjælper helt sikkert.. de der vinduer kan de åbnes ? (ik at de skal være det bare mere om de kan):genert:

Jeg arbejder ret meget på det i øjeblikket så måske kan jeg godt klare det til december det ville hvertfald være en god motivation.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

 

 

Det med to døre hjælper helt sikkert.. de der vinduer kan de åbnes ? (ik at de skal være det bare mere om de kan):genert:

Jeg arbejder ret meget på det i øjeblikket så måske kan jeg godt klare det til december det ville hvertfald være en god motivation.

 

Hallen ser sådan ud

 

hasselgaard.dk

 

Jeg mener at der faktisk er 3 døre - en ud til deres private gårdsplads, en ud mod p-pladsen og en ud mod en fold.

Og så vidt jeg kan se på billedet er der også en port :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Pis os :cry:

 

Hasselgård er sat til salg :megaked:

 

Sofie, der ejer stedet, ville godt booke hallen til os, men som hun sagde:" Jeg undlader altså ikke at sælge gården bare fordi i skal bruge den d.3. december" :lol: .

 

MEN som hun også sagde, så får de nye ejere, hvis de får den solgt, 2 mdr. overtagelsesfrist og med disse tider, så håber vi sgu at de evt. nye ejere først køber stedet i oktober - eller senere :mrgreen:.

 

Vi skal så først betale leje d.3 november.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pis os :cry:

 

Hasselgård er sat til salg :megaked:

 

Sofie, der ejer stedet, ville godt booke hallen til os, men som hun sagde:" Jeg undlader altså ikke at sælge gården bare fordi i skal bruge den d.3. december" :lol: .

 

MEN som hun også sagde, så får de nye ejere, hvis de får den solgt, 2 mdr. overtagelsesfrist og med disse tider, så håber vi sgu at de evt. nye ejere først køber stedet i oktober - eller senere :mrgreen:.

 

Vi skal så først betale leje d.3 november.

 

 

Skal vi tage chancen eller rykke arrangementet til d.25/9 eller d.16/10?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, at det er til salg. Men mon det er lige sådan at få solgt? :hmm:

 

Jeg kunne godt tænke mig noget om, hvordan man lærer ens hund at tænke på legetøj/blive belønnet med legetøj, hvis den ikke er særligt legetøjsmotiveret.

 

Nej, jeg tror heller ikke at de sådan lige får det solgt.

 

Skal vi ikke satse på d. 3. - det er der hvor flest kan :5up:

 

Det er lige præcis det samme jeg gerne vil lære :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Skal vi tage chancen eller rykke arrangementet til d.25/9 eller d.16/10?

 

Den 25/9 kan hverken Sonja, Randi eller jeg.. For der har vi ag kursus i klubben for os trænere og føl :-)

 

Den 16/10 ville jeg godt kunne tror jeg.

 

Ej og hvorfor skal de lige sælge den... Håber de der køber den også er hunde mennesker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den 25/9 kan hverken Sonja, Randi eller jeg.. For der har vi ag kursus i klubben for os trænere og føl :-)

 

Den 16/10 ville jeg godt kunne tror jeg.

 

Ej og hvorfor skal de lige sælge den... Håber de der køber den også er hunde mennesker...

 

Tror altså bare vi holder os til d.3 og :x: for at de ikke har solgt.

 

Ellers må vi holde det her, iføre os det varmeste tøj ever og give hundene et varmt dækken på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror altså bare vi holder os til d.3 og :x: for at de ikke har solgt.

 

Ellers må vi holde det her, iføre os det varmeste tøj ever og give hundene et varmt dækken på :-D

 

Jeg er stadig på :blink:

 

Og hvis det skulle gå hen og blive solgt, og vi ikke kan være der. Så kan jeg godt prøve om vi kan leje schæferhundeklubben i Hillerød (hvor jeg har trænet samt været formand), de har stor udendørs indhegnet bane med lys, og klubhus med toiletter og køkken... Det er i hvert fald en mulighed måske :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stadig på :blink:

 

Og hvis det skulle gå hen og blive solgt, og vi ikke kan være der. Så kan jeg godt prøve om vi kan leje schæferhundeklubben i Hillerød (hvor jeg har trænet samt været formand), de har stor udendørs indhegnet bane med lys, og klubhus med toiletter og køkken... Det er i hvert fald en mulighed måske :blink:

 

Det lyder sørme godt - så har vi i hvert fald et back up sted :5up:

 

Jeg skriver til Johanna nu og booker lørdag d.3. december :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt fra Johanna :-D

 

D. 3. december er booket og undervisningen bliver fra kl. 9-16.

Der vil bliver en times pause - 1/2 time til frokost + det løse.

 

Johanna vil spørge hendes nabo, som har en ridehal, om vi må låne den :banan:

Så sparer vi også kørselspengene, som hun skriver :-D

 

Kan i, som er HELT sikre på at i vil med, ikke skrive en PB til mig - de 10 første der skriver, er på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt fra Johanna :-D

 

D. 3. december er booket og undervisningen bliver fra kl. 9-16.

Der vil bliver en times pause - 1/2 time til frokost + det løse.

 

Johanna vil spørge hendes nabo, som har en ridehal, om vi må låne den :banan:

Så sparer vi også kørselspengene, som hun skriver :-D

 

Kan i, som er HELT sikre på at i vil med, ikke skrive en PB til mig - de 10 første der skriver, er på :5up:

 

PB er sendt :blink: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt fra Johanna :-D

 

D. 3. december er booket og undervisningen bliver fra kl. 9-16.

Der vil bliver en times pause - 1/2 time til frokost + det løse.

 

Johanna vil spørge hendes nabo, som har en ridehal, om vi må låne den :banan:

Så sparer vi også kørselspengene, som hun skriver :-D

 

Kan i, som er HELT sikre på at i vil med, ikke skrive en PB til mig - de 10 første der skriver, er på :5up:

 

PB sendt - og det ville passe mig fint, hvis det bliver i Køge-området = færre kilometer at køre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke melde os til, førend jeg ved hvordan jeg kan komme der til :-)

 

Hvis vores bil virker osv til den tid, vil vi gerne samle dig op, ved dog ikke om jeg har bur i bilen til den tid, men skal nok køre pænt. Men, jeg kan heller ikke komme derop uden bil, så mon ikke jeg kan låne en, hvis nu bilen ikke skulle virke :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Du kan godt køre med mig :blink: Også selv om det skulle blive i Køge, så smaler jeg dig bare op på en anden station :blink:

 

Er det rigtigt?

 

Alletiders.... Jamen så er Chili og jeg friske :-)

 

Og mange mange tak for lift:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...