Gæst Jeanette78 Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Vi har Molly, en labradorhvalp på 13 uger. Hun er en skøn hvalp, der ikke rigtigt er nogle problemer med. Dog har vi de sidste dage oplevet, at hun i leg, begynder at ride os op af benene. Jeg troede egentligt kun det var hanhunde der gjorde det. Er det en form for dominans, vi helst skal være opmærksomme på, eller er der andre ting, der gør at hun rider os op af benene når vi leger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Vi har Molly, en labradorhvalp på 13 uger. Hun er en skøn hvalp, der ikke rigtigt er nogle problemer med. Dog har vi de sidste dage oplevet, at hun i leg, begynder at ride os op af benene. Jeg troede egentligt kun det var hanhunde der gjorde det. Er det en form for dominans, vi helst skal være opmærksomme på, eller er der andre ting, der gør at hun rider os op af benene når vi leger? Hvalpe på kun 13 uger ved ikke hvad det vil sige at dominere, så det kan i rolig regne med at hun ikke gør. Du skriver at det er når I leger, så jeg gætter på at det er fordi hun stresser lidt op og så bruger hun humperiet til at brænde lidt gas af. Chinook (som er knap 4 mdr) kan også godt komme i tanke om det. Jeg stopper ham, fordi jeg ikke gider se på det. Dog har han et tæppe som får en ordentlig omgang en gang imellem og det lader jeg ham gøre - så længe det ikke går ud over os, andre mennesker eller andre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Din hund er ikke ude på at overtage verdensherredømmet, den er bare stresset. Stop legen før den begynder at stresse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts