Gæst -Chica Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Hej alle. Jeg har brug for lidt rådgivning, da jeg har en 16 uger gammel hvalp, som skal flytte med mig til Malta. Jeg vil bare have det på det rene (en slags tjek liste), hvad der skal ordnes osv. før jeg kan tage afsted. Gerne med priser på de påkrævede ting. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Så vidt jeg ved er det faktisk svært at flytte en hund til Malta? Du skal have den rabiesvaccines, og så skal du have taget blodprøver på den... Mener faktisk heleprocessen kan tage op til 6 mdr. ?? Det er lidt nemmere for os at importere Dexter til Danmark, han skal "bare" have en rabies vaccine der er minimum 30( mener jeg) dage gammel... og så selvfølgelig chip og pas, men det har alle hunde jo nu til dags :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Nå ja, og jeg mener en rabiesvaccine koster et sted mellem 450-600 kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst -Chica Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Okay. Foregår det virkelig således, at når man ankommer til lufthavnen i Malta skal man dokumentere det hele eller hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Okay.Foregår det virkelig således, at når man ankommer til lufthavnen i Malta skal man dokumentere det hele eller hvordan? Du skal have ansøgt om tilladelse mindst 6 uger før afrejse: Malta Information - Pets Og så er der jo også lige karantæneperioden på op til 6 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts