Gæst stenshoej Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 gid jeg kunne kommer derom..! "suk" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Staaaaaakkel mishandlede lille hvalp :ae: Du må komme hjem til mig og bo :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hej, Tror bestemt også at det er bedre at den stakkels hvalp får et nyt hjem hurtigst muligt;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 ja.. han synes ikke altid jeg lever helt op til hans krav.. det kan der måske være noget om? forkælede snothvalp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Ahahah - ligesom vagtler, hvis de er i bur A laver de ikke andet end at prøve at komme ind i bur B. Hvis man så sætter dem derover...... bruger de livet på at prøve at komme tilbage i bur A Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Ahahah - ligesom vagtler, hvis de er i bur A laver de ikke andet end at prøve at komme ind i bur B. Hvis man så sætter dem derover...... bruger de livet på at prøve at komme tilbage i bur A præcis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 ja.. han synes ikke altid jeg lever helt op til hans krav.. det kan der måske være noget om? forkælede snothvalp! :ae: det skal du ikke tage dig af! Izzie havde en lille bitte indhegning hvor vi boede før, der stod hun med hovedet ud gennem et hul hele dagen. Så flyttede vi til et sted med have og plads til at bevæge sig, gode dufte, græs og vildt bed med blomster og dyr. Hvad gør kræet? hun hænger stadig med hovedet ud gennem hullet hele dagen :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 årh altså, stakkels understimulerede hvalp - skal bare ligge der og kigge ud på alt det spændende på den anden side men hvor er det gode billeder :5up: han ligger bare helt strakt ud og kan næsten kravle igennem hullet :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Hihi hvor er han bare skøn :hjerte:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts