Petrine Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Infomail siger, at jeg skal medbringe et gennemsigtigt target på 7 cm i diameter - er det noget man kan købe autoriseret? Uautoriseret? Jeg er fuldstændigt blank og tænker mere charteque, men det er måske for blødt :hmm: Har meldt Petrine til felt-træning hos Rikke Wriedt i juli, det er der, vi skal bruge det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeg tænker plexiglasplade, ikke at jeg lige ved hvor man får sådan en? Jeg vil tro at i skal bruge den til næsedut, sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Infomail siger, at jeg skal medbringe et gennemsigtigt target på 7 cm i diameter - er det noget man kan købe autoriseret? Uautoriseret? Jeg er fuldstændigt blank og tænker mere charteque, men det er måske for blødt :hmm: Har meldt Petrine til felt-træning hos Rikke Wriedt i juli, det er der, vi skal bruge det. Jeg har også brugt gennemsigtig target til felter - det er fra Susan Garrett. Jeg købte et stykke plexiglas (Bauhaus, Silvan etc.), og borede en rund dims ud vha. et kopbor. Der kom så et lille hul i midten, men det betød ikke noget for træningen. Det skal efterfølgende slibes ret meget på dimsen, der kommer pisseskarpe kanter på sådan noget! Og hvis det er Garrett, så skal de garanteret lave snudetarget på den, så det kan jo gøre nas hvis man ikke har gjort det ordentligt... Så køb også noget slibepapir, sådan midtimellem groft. Man kan sikkert også save/skære en mere firkantet dims ud af sådan en plade, men det med kopbor tror jeg altså er langt det nemmeste. Og om den er rund eller firkantet bør være ligemeget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeg tænker plexiglasplade, ikke at jeg lige ved hvor man får sådan en? Jeg vil tro at i skal bruge den til næsedut, sådan Kæft du er hurtig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Uh, eller et tomt cd-cover, måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Uh, eller et tomt cd-cover, måske? :klap: tak! Det andet med bor og slibe ville jo ikke blive færdig på denne side af jule-aften (og skal lave to, følges med veninden og vores hund nr 3) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Kæft du er hurtig... Jep Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Uh, eller et tomt cd-cover, måske? Måske med en så lille hund som Petrine - ellers ville jeg tro at de knækker for nemt... Kan forestille mig en større hund der planter en pote på det - knæk! Og med skarpe kanter... Nej, ikke CD-cover!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 :klap: tak! Det andet med bor og slibe ville jo ikke blive færdig på denne side af jule-aften (og skal lave to, følges med veninden og vores hund nr 3) Aaaarh, come on!!! Det ta'r 2 minutter at bore 3 stykker ud, og bagefter sidder I og sliber lidt sammen, det ta'r en kop kaffes tid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Suk, dropper CD-cover, Bastarden er brutal og vil knække det, når hun kommer bragende (godt nogen kan tænke for mig) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Aaaarh, come on!!! Det ta'r 2 minutter at bore 3 stykker ud, og bagefter sidder I og sliber lidt sammen, det ta'r en kop kaffes tid! Ingen boremaskine = skal involvere svoger der bor langt ude på landet, spørg Aina / LilleLouie / Sonja om mine praktiske evner = det tager mange mange dage at slibe (og mange mange hysteriske anfald) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Suk, dropper CD-cover, Bastarden er brutal og vil knække det, når hun kommer bragende (godt nogen kan tænke for mig) Jeg prøvede lidt forskelligt da jeg lavede det med Frostie, og plexiglasløsningen var den bedste jeg fandt. Hvis den bli'r for let i det, så ligger den heller ikke stille. Og kan man køre et tog, så kan man køre en simpel boremaskine! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hmm, ja havde ikke lige tænkt på at cd-coveret gik i stykker, overvejer lige hvad der ellers findes at gennemsigtige plade i et alm hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Ingen boremaskine = skal involvere svoger der bor langt ude på landet, spørg Aina / LilleLouie / Sonja om mine praktiske evner = det tager mange mange dage at slibe (og mange mange hysteriske anfald) INGEN BOREMASKINE???!!! Eiii, hvor bli'r du bare nødt til at flytte til Fyn, så jeg kan lave de der handywoman-ting for dig... Er der heller ingen af de andre piger der ejer en boremaskine? Eller en nabo? Træningsbuddy? At slibe er nemt, du skal bare sidde og nulre dimsen med papiret, gør det foran fjernsynet. Den skal jo ikke være pæn eller noget, de skarpe kanter skal bare væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Vil ikke have en boremaskine indenfor dørene, da manden vil komme galt afsted med sådan en (samme argument gælder hos veninden), svoger er tilgengæld tømrer. Overvejer at spørge glarmester - man må vel kunne betale sig fra det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 SteelSeries Experience I-1 transparent Musemåtte måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Max 7 cm i diameter (har lige nærlæst mailen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Ellers sådan et gennemsigtigt skrivebordsunderlag, det kan klippes ud uden boremaskine og der er til alle i et underlag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Endelig! Det kan jeg finde ud af! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Et låg fra en Pringles chips dåse - det bruger vi til AG i Hillerød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Et låg fra en Pringles chips dåse - det bruger vi til AG i Hillerød Uh, endnu bedre, jeg kan godt hjælpe dig med at spise chipsene (kan bedst lide dem bare med salt ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Et låg fra en Pringles chips dåse - det bruger vi til AG i Hillerød Pringleslåg er noget man stjæler og flænser her i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Pringleslåg er noget man stjæler og flænser her i huset Hold kæft hvor er du vanskelig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hvis du har et plastik omslag til papir i forvejen - kunne du måske finde et stk. pap og skære/klippe et hul i - og sy eller lime omslaget fast på bagsiden af pappet?. P.s. jeg har set det klip der er lagt ind - og er nødt til at spørge: hvorfor skal det være gennemsigtigt?. Er der noget nedenunder som hunden skal kunne se???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hvis du har et plastik omslag til papir i forvejen - kunne du måske finde et stk. pap og skære/klippe et hul i - og sy eller lime omslaget fast på bagsiden af pappet?. P.s. jeg har set det klip der er lagt ind - og er nødt til at spørge: hvorfor skal det være gennemsigtigt?. Er der noget nedenunder som hunden skal kunne se???? Den skal være gennemsigtigt for at hunden skal lægge så lidt mærke til den som overhoved muligt. Så er det nemmere at pludselig bare fjerne den, uden at hunden bemærker det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts