Umulia Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Nogen der kender det? Protein og fedtindhold svarer til Vinnies behov, og prisen svarer til mit behov, men hvor store er foderpillerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Jeg har fodret med Bosch... Men der reagerede vores lille allergisk med kløe og røde pletter på maven... På deres tyske hjemmeside har de under de forskellige varianter også billeder, hvor man sådan lidt kan se, hvor store pillerne er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 Bare lige som update kan jeg fortælle at foderpillerne ikke er ret store - vel ca 1/5 af en RC Giant pille Til gengæld smager de åbenbart godt, og Vinnies ildelugtende prutter er forsvundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts