Hop til indhold

Skulle vi have købt en hvalpe Kong?


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige bemærket at Dexters kong faktisk er gået i stykker...

 

Der er to "flækker" i siden af det store hul, som stammer fra at han har "bidt om den"...

 

Da vi købte den valgte vi den Kong som han ville skulle have når han blev voksen, fordi vi synes hvalpe-kongen virkede for lille...

 

Men nu tænker jeg om jeg tog fejl og derfor er hans kong nu ødelagt, fordi vi ikke købte en til hvalpe?

 

Jeg vil jo mene at de to flækker stammer fra bid-presset og det burde jo være lettere nu, end når han blev voksen :vedikke:

 

(Der er små steder hvor man kan se hans hvalpe tænder har ridset i Kongen, og de ridser tænker jeg en hvalpe kong måske havde været mere hensigtsmæssig..)

 

Skulle vi have haft købt en hvalpekong?

 

Jeg kan tage et billede af den når han er helt færdig med at spise, så i kan se "problemet"... Det jeg er bange for er at der skal gå et stykke af som han sluger, det kan ikke være sundt jo...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Lige et side spørgsmål til kong - hvad størrelse har i, Hewlett og Dorte?

 

Tror jeg har str large, synes bare den er så lille og Motor har svært ved at få tungen langt nok ind?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et side spørgsmål til kong - hvad størrelse har i, Hewlett og Dorte?

 

Tror jeg har str large, synes bare den er så lille og Motor har svært ved at få tungen langt nok ind?

 

Uha ... det er jeg faktisk ikke sikker på, men tror det er en medium .... Eller måske large ? Ej, tror det er en large. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Havde helt overset denne her tråd!

 

Men skrev du ikke også at han leger med den? Så er de jo hårde ved den på anden måde end når de spiser af den.

 

En Kong er oprindeligt lavet til leg, det er blot en sidegevinst at de er så super fantastiske til at stoppe foder/godbidder i, så den burde jo ikke gå i stykker ved at man bruger den til at lege med? Men det er da helt sikkert med til at slide mere på den... Synes bare stadig det er dyrt legetøj når den gå ri stykker efter kun et par uger :vedikke: (Og han har vel og mærke kun en så han får den kun hver 3-4 dag og har den kun maks 2 timer)...

 

Vi har valgt bare at lade det være.. Så længe den ikke går hen og blive farlig (Så han kan bide stykker af den), så er det ikke noget jeg vil bruge min energi på... De er faktisk billigere herned så vidt jeg kan forstå.. Hvad koster en Kong i en dansk dyrehandel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...