Hop til indhold

Anmelder/Bedømmer I webshops ved bestillinger?

Gæst n1nna
 Share

Anmelder/Bedømmer du webshops når du bestiller varer?  

9 stemmer

1. 1. Anmelder/Bedømmer du webshops når du bestiller varer?

• Ja, altid
      0
    • Ja, mest når det er en god oplevelse
      2
    • Ja, mest når det er en dårlig oplevelse
      2
    • Det er tilfældigt
      3
    • Nej, aldrig
      1
    • Jeg handler ikke i webshops
      1

Recommended Posts

Gæst n1nna

Har lige bedømt en dyrebutik for usædvanlig god og hurtig service, men ved nærmere eftertanke, så er jeg nok ellers bedst til at gøre det når det har været en dårlig oplevelse.. :oops: Jeg har indtryk af, at det er meget normal adfærd - Anmelder/Bedømmer I når I bestiller varer over nettet?

(jeg forsøger at oprette en afstemning hvis jeg kan finde ud af det.. :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gør det mest når det er en god oplevelse...

F.eks. bestilte jeg to gange tasker ved (hov jeg er usikker på om jeg må skrive deres webadresse?), og dagen efter fik jeg den taske jeg havde bestilt, og det samme skete anden gang... Jeg var bare helt :shock: over hvor hurtig service det var, plus man fik alt muligt lille dingel dangel med, og det var så fint pakket, ikke bar præg af "hast" eller noget... Og der gav jeg dem en fin bedømmelse, og skrev en privat email til dem...

Jeg synes det er vigtigt at man fortæller alle når de gør noget man værdsætter, derfor forsøger jeg altid at gøre det.

Jeg er selv en meget negativ person, og har derfor brug for at fokusere på de positive ting, og skubbe de negative ting væk.. Så i stedet for at brokke mig over de negative ting, så værdsætter jeg de positive...

Det sagt hvis jeg får virkelig dårlig service så klager jeg også! Det tog mig 3 mdr. at få 400 kr tilbage fra Dell, og jeg fik en af deres medarbejder til at råbe af mig i fortvivlelse fordi hun ikke vidste hvad hun skulle svarer mig fordi jeg blev ved at holde fast i at jeg skulle have mine penge tilbage :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Jeg gør det mest når det er en god oplevelse...

F.eks. bestilte jeg to gange tasker ved (hov jeg er usikker på om jeg må skrive deres webadresse?), og dagen efter fik jeg den taske jeg havde bestilt, og det samme skete anden gang... Jeg var bare helt :shock: over hvor hurtig service det var, plus man fik alt muligt lille dingel dangel med, og det var så fint pakket, ikke bar præg af "hast" eller noget... Og der gav jeg dem en fin bedømmelse, og skrev en privat email til dem...

Jeg synes det er vigtigt at man fortæller alle når de gør noget man værdsætter, derfor forsøger jeg altid at gøre det.

Jeg er selv en meget negativ person, og har derfor brug for at fokusere på de positive ting, og skubbe de negative ting væk.. Så i stedet for at brokke mig over de negative ting, så værdsætter jeg de positive...

Det sagt hvis jeg får virkelig dårlig service så klager jeg også! Det tog mig 3 mdr. at få 400 kr tilbage fra Dell, og jeg fik en af deres medarbejder til at råbe af mig i fortvivlelse fordi hun ikke vidste hvad hun skulle svarer mig fordi jeg blev ved at holde fast i at jeg skulle have mine penge tilbage :oops:

:5up: Det føles også 10 gange bedre at rose fremfor at kritisere! :vuf:

Men nogle gange må man som du beskriver det stå fast for ikke at blive "snydt"/rendt over ende af andre mindre positive mennesker.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites