Gæst njala Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Hej. Jeg har en del problemer med at få uploadet mit profilbillede. Jeg har været inde på imageshack, for at få mit billede gjort mindre. Men nu kan jeg så ikke få den til at godkende filen, til mit billede. Hvad skal jeg gøre?:hmm: Mvh. Helle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Uha det ved jeg ikke. Ved du godt, at billedet, som vises ved dine indlæg, hedder en avatar? Det tog mig lidt tid at finde ud af. Jeg ved, at der er nogen, som bruger photobucket. Jeg selv bruger picasaweb og har ingen problemer med billedstørrelsen. Det var nok ikke til så meget hjælp alligevel... Håber du finder ud af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst njala Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Hejsa. Jeg har rimeligt styr på avatar og profilbillede. Og har prøvet imageshack, men det fungerer bare ikke. Jeg kan heller ikke lægge link/billeder ind, men det er pga af at jeg ikke har postet 50 indlæg endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts