Hop til indhold

Kølig kurv?

Gæst Golden
 Share

Recommended Posts

Gæst Golden

Mine andre hunde har aldrig gidet en kurv - men foretrukket tæppe, pude m. kugler i eller blot en madras. Men Kalle trisser rundt og kan ikke rigtig finde ro nogensteder end udenfor eller på det kolde bryggersgulv.

Jeg tror han kunne få glæde af en kurv at putte sig i - finde ro.

MEN den må ikke være vamset eller polstret - for han får det ret hurtigt meget varmt.

Er vi ude i sådan en oval sag af plastic (uden pude!) hvor der er lufthuller igennem bunden - og hvor der er sådan nogle små dutter nedenunder så den bliver hævet ½ cm. fra gulvet eller har i andre gode ideer?. Måske sådan en gammeldags fletkurv?. Tror ski bare han æder den :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft retti, retti mange hundekurve/senge i min tid som hundeejer... Er måske også lidt af en shopaholic! ;-) Men den kurv/seng der uden konkurrence har scoret højest hos både mine egne hunde og alle de gæstehunde jeg har haft, er denne:

Likana - Engros salg til private, kenneler og forretninger

Ved ikke om linket fungerer, men den hedder Tullesofa by likana, og kan findes på likana.dk.

Som et ekstra plus er den faktisk ret pæn, meget nem at rengøre - og så er den faktisk ikke voldsomt dyr! IMØ alle pengene værd, og jeg er faktisk ved at overveje at købe en mere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

Tak for Linket til hjemmesiden......nu bliver jeg da helt sikkert fattig :mrgreen:

Hold op en lækker hjemmeside og så koster tingene jo stort set ingenting i forhold til forretningerne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for Linket til hjemmesiden......nu bliver jeg da helt sikkert fattig :mrgreen:

Hold op en lækker hjemmeside og så koster tingene jo stort set ingenting i forhold til forretningerne:mrgreen:

Okay, det havde jeg så ikke lige set..!! Købte min "hundesofa" til agilitystævne, og googlede den bare på nettet... Men kan godt se det er billigt!!! :shock: Undskylder for evt. ødelagt økonomi!! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77
Okay, det havde jeg så ikke lige set..!! Købte min "hundesofa" til agilitystævne, og googlede den bare på nettet... Men kan godt se det er billigt!!! :shock: Undskylder for evt. ødelagt økonomi!! :oops:

Hahaha jamen det er da kanon, nu kan jeg jo bare købe mere:blink:

Men er da virkelig imponeret over priserne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Nå Korvis....

Idag på Ørbækmarkedet stødte jeg ind i den bod....Likana....

- og jeg kom ski derfra med en Tullesofa.....:cool: Den store model - for den skulle jo passe til kæmpeKalle :lol:

Vel hjemme og Tullesofa sat på gulvet - kommer den lille hvide styrtende og smider sig i den - og der ligger hun skisme endnu.....:stupid: Aiiimen det var jo ikke meningen!!!!

Lille skid er hun.....nu må jeg jo finde noget andet til Kalle - som overhovedet ikke er interesseret i Tullesofae...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aycasa

Vi har tre af dem her i forskellige størrelser:

IMG_4211.jpg

Kudde5.jpg

De er lavet af kunstlæder og er rigtig dejlige at ligge i... Har selv prøvet det :lol: Nu har jeg også købt et betræk til dem, sådan et det er lidt varmere at ligge i... Men kan se, at Ayka så ikke så gerne vil ligge i den... Ved hendes piller jeg den så af igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Vi har tre af dem her i forskellige størrelser:

IMG_4211.jpg

Kudde5.jpg

De er lavet af kunstlæder og er rigtig dejlige at ligge i... Har selv prøvet det :lol: Nu har jeg også købt et betræk til dem, sådan et det er lidt varmere at ligge i... Men kan se, at Ayka så ikke så gerne vil ligge i den... Ved hendes piller jeg den så af igen...

Hvor kan man anskaffe sig dem- og hvilket prisklasse snakker vi om :) ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå Korvis....

Idag på Ørbækmarkedet stødte jeg ind i den bod....Likana....

- og jeg kom ski derfra med en Tullesofa.....:cool: Den store model - for den skulle jo passe til kæmpeKalle :lol:

Vel hjemme og Tullesofa sat på gulvet - kommer den lille hvide styrtende og smider sig i den - og der ligger hun skisme endnu.....:stupid: Aiiimen det var jo ikke meningen!!!!

Lille skid er hun.....nu må jeg jo finde noget andet til Kalle - som overhovedet ikke er interesseret i Tullesofae...:vedikke:

He he, ja her i huset ligger kattene også tit i den, selv om den er meget stor til dem! Men gi' det noget tid, Kalle skal måske liiige opdage at den faktisk er ret fed...

Nogle lignende findes vist også hos likana, som jeg linkede til tidligere..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aycasa

Har købt dem *her*, da vi boede i Tyskland.

Den brune koster ca. 750 kr. og måler 80x100cm, den beigefarvene måler 100x120cm og koster lidt over 800 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites