Gæst LauraS Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Vil nogen fortælle om deres erfaringer med GourMix??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Hehe ja Luna er kendt hos Rebecca:genert: Vi prøvede det for en del år siden, hvor det var rimelig nyt. Der er jo et morgenprodukt og et aftenprodukt. Luna var nede og få 1/4 af en HEL dagsration og tabte sig stadig ikke:cry: Efter et halvt år med en del sparring fra Rebecca, stoppede vi. Til gengæld bruger vi ViVet som de daglige guffer:-D Og jeg skal nok også snart have købt noget olie derfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Ja. Jeg har fodret alle mine med det i 1½ år og det har ændret meget her. Det er virkelig godt! Jeg barfer en gang i mellem når de ikke skal træne (sjældent) og så får de alverdens rester fra køleskabet når noget er over dato el.lign. De er rigtigt pæne, velafbalancerede og velfungerende, skider minimalt etc. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LauraS Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Ja. Jeg har fodret alle mine med det i 1½ år og det har ændret meget her. Det er virkelig godt! Jeg barfer en gang i mellem når de ikke skal træne (sjældent) og så får de alverdens rester fra køleskabet når noget er over dato el.lign. De er rigtigt pæne, velafbalancerede og velfungerende, skider minimalt etc. :klap: Giver du foderet alene, eller får de noget oven i?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Giver du foderet alene, eller får de noget oven i?? For det meste alene men de får rester hvis der er noget tilovers fra aftensmaden. Eller som sagt noget er blevet for gammelt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts