Gæst Fenris Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Et relativt nyt billede af vores hund med dens yndlingslegetøj - punkterede fodbolde (de er aldrig punkterede i starten. Men det blir de. Hurtigt). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Nåårrh, han er fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Aslan kunne godt bruge lidt hjælpe til at punktere sin, så hvis i lige kigger forbi :-P:-P:-P Og nu er bolde jo lidt nemere når de er flade, så triller de ikke væk :blink: Jeg kan godt forstå jeres hund, men nu er jeg jo også doven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hej Fenris velkommen herind Han er da bare :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Min første hund var også en fodbold-dræber. Så troede jeg lige, at jeg var lidt smart og gav ham så en basketball. Jeg tænkte at de er mere solide. Der gik ikke 2 minutter, så var den også flad:roll: Udfra dit billede havde en læderbold nok heller ikke hjulpet en pind:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts