Hop til indhold

Agnes tæmmer kamphunde


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Var et smut nede ved min veninde (manager på mit arbejde i går), med Agnes selvfølgelig :blink:

Agnes aede Harvey (aka Mouse) :hjerte:

Untitled5.jpg

 

Untitled4.jpg

 

Harvey er ikke ligefrem en ballerina af en hund, så vi er nød til at være på tærene omkring ham.. han vil nemlig rigtig gerne sidde på skødet af mig, men glemmer at der sidder Agnes altså :lol:

En anden veninde (og tidligere kollega) kom også forbi, og hun havde en af sine 5 hunde med, den lille bull dog prinsesse, Squish :lun:

Squish er en lille solstrålehistorie. Hun har været forsømt og meget syg, og kan stadig blive bange for mennesker og nye ting, men os der kender hende, ved at hun er en fræk, glad, elskelig lille hund, og hun elsker babyer! :hjerte: Så Agnes ville selvfølgelig gerne ae hende også :lun:

Untitled3.jpg

 

Jeg er nød til at tage en video af det en dag, det er bare fantastisk at lille bitte Agnes, knap 5 mdr, sidder og aer med hånden frem og tilbage over dyrene. Hun elsker virkelig at røre ved dem.

Untitled2.jpg

 

Det er altså vildt spændende at klappe hunde:banan::banan::banan:! (Agnes ser en lille smule uhyggelig ud her :lol:)

Untitled1.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Årh...:lun::hjerte:

 

Skønne skønne billeder af babypige og vuftier...:lun:

 

 

Men stiller mig nok lidt på øretævernes plads når jeg siger jeg også synes sidste billede ser lidt skræmmende ud...hehe...men det er fordi jeg tænker på Sir Antony Hopkins...:oops:...men tror nu mest det er fordi han heller ikke har ret meget hår....for hun er da ellers nuser...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare sød, hende Agnes :lun:

 

På sidste billede ser jeg en lille pige, der hopper op og ned i begejstring over en hund - i ved sådan som begejstrede børn kan se ud, for hun smiler jo :-D

Der er da overhoved intet scary over det billede :mrgreen:

 

 

Haha JA! Hendes tæer er helt spændte i bar iver :lol: Kan forestille mig at hun er stukket i et hyl .. Sådan et rigtigt skingert baby-hyl, simpelthen fordi hendes lille krop ikke kan indeholde al den begejstring :lol:

 

Jeg synes ikke hun er uhyggelig på det sidste billede .. Jeg synes hun er dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...