Hop til indhold

Hylere når jeg forlader hende

Franziska
 Share

Recommended Posts

Maya er desværre startet på at pive/hyle når jeg forlader hende, men kun når der så er andre der bliver.

f.eks. vi hjemme og jeg går men min kæreste bliver (der piver hun vidst bare en lille smule)

Men nu i dag (jeg er hos mine forældre denne uge) der skulle jeg lige køre min lilleror i børnehave og Maya skulle blive hjemme med min lillesøster (på 14)

Nu da jeg kom hjem fortælt hun mig at Maya i et godt stykke tid efter jeg var kørt havde hylet som en ulv..

Og hun piver altså ikke når hun er helt alene hjemme!!

-Hvorfor piver hun så når det kun er mig der går?? - kan det i dag være pga. det er et nyt sted (vi har kun været her i 3 dage) ?

- og hvad kan jeg gør for at hun ikke bliver så ked af det??

Link til indlæg
Del på andre sites

Maya er desværre startet på at pive/hyle når jeg forlader hende, men kun når der så er andre der bliver.

f.eks. vi hjemme og jeg går men min kæreste bliver (der piver hun vidst bare en lille smule)

Men nu i dag (jeg er hos mine forældre denne uge) der skulle jeg lige køre min lilleror i børnehave og Maya skulle blive hjemme med min lillesøster (på 14)

Nu da jeg kom hjem fortælt hun mig at Maya i et godt stykke tid efter jeg var kørt havde hylet som en ulv..

Og hun piver altså ikke når hun er helt alene hjemme!!

-Hvorfor piver hun så når det kun er mig der går?? - kan det i dag være pga. det er et nyt sted (vi har kun været her i 3 dage) ?

- og hvad kan jeg gør for at hun ikke bliver så ked af det??

Lige da vi var flyttet ind i vores hus, ville vi også forlade De luxe efter to dage, og der begyndte han også at gø som en gal ..

Og tror simpelthen det er fordi det er et nyt sted, og det hele er så nyt. For nu er der ihvertfald ingen problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites