Hop til indhold

Kræsen?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

halløj,

 

Jeg passer fortiden en mellempudel, hun er noget så sød:-P

 

Desværre er hun bare ret svær at få til at spise.. Hendes eget mad rør hun ikke overhovedet i tør tilstand og jeg tror jeg har opbrugt mine sædvanlige triks for at få kræsne hunde til at spise deres tørfoder alligevel.

 

Jeg kan jo ikke sådan tillade mig at lave helt om på hendes kost, når jeg bare passer hende, så jeg tog i forgårs noget hjemmelavet mad op og prøvede at blande noget af det i. Det kunne hun i hvertfald godt lide, men hun slikkede det jo bare af det andet:roll:

 

Så igår aftes opblødte jeg hendes foder, moste det og blandede det med hjemmelavet. DET spiste hun! men her til morgen ville hun ikke have samme portion?

 

Det er muligt hun alligevel får det hun skal have, men er der nogen der sådan i dl kan fortælle mig hvad der er almindeligt sådan en str hund spiser, så jeg ved om hun er på sultegrænsen?

 

eller har nogle andre gode råd til at få hende til at spise sin mad. Vi skal på vandre tur nogle dage i næste uge og der bliver det svært at medbringe andet end tørfoder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...