guanomo Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 [media] [/media] og et bonus billed ... hjalte ville have jeg tog et billed, så jeg bad ham om at stille sig ved cujo ... han bakkede så ind i cujo, Hjalte væltede og cujo sprang væk og jeg kom til at grine og hjalte blev hammer sur over det de andre 2 billeder var et forsøg på at tage et nogenlunde billed af dem sammen også..:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Som altid er de bare rigtig skønne sammen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hjalte og cujo film er bare noget helt specielt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Den bold er han da godt nok glad for, og hvor er det dejligt at se at han også kan opfører sig som en "rigtig" (Luna) hund :blink: Dejlig film, og hvor ser han dog frisk og glad ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Den bold er han da godt nok glad for, og hvor er det dejligt at se at han også kan opfører sig som en "rigtig" (Luna) hund :blink: Dejlig film, og hvor ser han dog frisk og glad ud :5up: Han elsker bolde og lege med dem. Og ja, han er lidt vildere med hjalte og når de leger bolde lege :klap: De værdsætter virkelig hinanden tror jeg. Han er frisk, ligesom før alle hans problemer startede. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Han elsker bolde og lege med dem. Og ja, han er lidt vildere med hjalte og når de leger bolde lege :klap: De værdsætter virkelig hinanden tror jeg. Han er frisk, ligesom før alle hans problemer startede. :banan: Ja, man kan tydelig se det, og hvor er det dog dejligt at se Og ja, dine to drenge ser virkelig ud til at nyde hinanden :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 "Hey du møgunge, er du virkelig så indbilsk at du tror at du kan tage min bold fra mig? Vær du glad for at jeg ikke VIRKELIG trækker til Og når jeg nu bærer over med dig og lader dig lege med mig, kunne du så ikke i det mindste gøre dig lidt umage med de kast? :stupid: Jeg er coool med mit overskud og overbærenhed :yeah:" :hjerte: Ps.: Jeg kan godt li' den måde Hjalte er lidt forsigtig i starten hvor han prøver at få bolden fra Cujo, der er en sund respekt for en hund med sin bold :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 :hjerte: Ps.: Jeg kan godt li' den måde Hjalte er lidt forsigtig i starten hvor han prøver at få bolden fra Cujo, der er en sund respekt for en hund med sin bold :klap: han er blevet ramt et par gange med hjørnetænderne så han ved godt man skal være forsigtig. Cujo markere ikke, han vil bare ordentligt fat i bolden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 han er blevet ramt et par gange med hjørnetænderne så han ved godt man skal være forsigtig.Cujo markere ikke, han vil bare ordentligt fat i bolden Det kan man godt se Man skal passe på når man leger med hunde, Noomi hakker bare på det der er, hun skelner ikke mellem fingre og legetøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Det kan man godt se Man skal passe på når man leger med hunde, Noomi hakker bare på det der er, hun skelner ikke mellem fingre og legetøj Aslan skelner........efter han har mærket foreskellen...... hårdt :lol: (men der er mine fingre døde, så det er jo lidt for sent ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts