Hop til indhold

Hvilket transportbur andbefaler i?


Gæst Tom-Mie
 Share

Recommended Posts

Gæst Tom-Mie

Ja . hvilket transportbur andbefaler i til bernersennen - i bilen?

Vi skal snart have en bil, og vi vil meget gerne have et transportbur til vores hund. Men hvilket bur er godt til en bernersennen og hvilket er stort nok til ham? :-)

 

På forhånd tak - og gerne med billede :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt den store Variocage bur. Størrelse Single XL.

33_m.jpg

 

Det er højt nok til at han kan stå derinde - dog ikke uden at dukke nakken, men det er heller ikke nødvendig, for han skal helst ligge.

Han kan også vende sig derinde uden de store problemer og bliver også ved med at kunne det.

Den kan udvides i længden efterhånden som Chinook bliver større, helt op til 103 cm i længden - det burde være nok.

Jeg overvejede også gitter, men gik fra det igen, for jeg vil gerne at Chinook er "spærret inde" istedet for at ræse rundt i baggagerummet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Jeg har købt den store Variocage bur. Størrelse Single XL.

33_m.jpg

 

Det er højt nok til at han kan stå derinde - dog ikke uden at dukke nakken, men det er heller ikke nødvendig, for han skal helst ligge.

Han kan også vende sig derinde uden de store problemer og bliver også ved med at kunne det.

Den kan udvides i længden efterhånden som Chinook bliver større, helt op til 103 cm i længden - det burde være nok.

Jeg overvejede også gitter, men gik fra det igen, for jeg vil gerne at Chinook er "spærret inde" istedet for at ræse rundt i baggagerummet.

 

Mine er i bure i bilen. Burene er boltet fast, for min og deres sikkerhed. Min veninde fik en retriever i nakken som sad bag et gitter, hunden fik heldigvis ingen men, men hun bøvler med diskos i nakken nu 5 år eftet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Netop og jeg vil nødig have 60 kilo hund i nakken, hvis vi en dag er uheldige. :shock:

En anden fordel ved bure er varme, når det er varmt kan man åbne bilen uden at skulle bekymre sig om at hunden springer ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...