Hop til indhold

Petsafe water station


Gæst Spilop
 Share

Recommended Posts

Gæst Spilop

Er der nogle der har denne

 

[media]

[/media]

 

Jeg har mange hunde og fylder skåle hele tiden, denne fåes i 2, 4 og 9,5L, ja 9,5 L er nok lidt over kill, men jeg kunne godt bruge en 4 liters, så kan det være jeg kan nøje med morgen refill

 

Nogen der har en og vil dele erfaringer

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle der har denne

 

[media]

[/media]

 

Jeg har mange hunde og fylder skåle hele tiden, denne fåes i 2, 4 og 9,5L, ja 9,5 L er nok lidt over kill, men jeg kunne godt bruge en 4 liters, så kan det være jeg kan nøje med morgen refill

 

Nogen der har en og vil dele erfaringer

 

Kender den ikke, men den ser super god ud, kunne godt bruge en herhjemme også, selvom der kun er en hund! :vuf:

Ved du hvor man kan købe dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle der har denne

 

[media]

[/media]

Jeg har mange hunde og fylder skåle hele tiden, denne fåes i 2, 4 og 9,5L, ja 9,5 L er nok lidt over kill, men jeg kunne godt bruge en 4 liters, så kan det være jeg kan nøje med morgen refill

 

Nogen der har en og vil dele erfaringer

 

Jeg har ikke lige den dér - men har noget lignende til kattene. Både til foder og til vand. Til foder fungerer det fint, men vand drikker de så sjældent inde, at det selvfølgelig når at bli' både rumstempereret og ret u-friskt... Men hvis man rammer den helt rigtige størrelse, med så mange hunde, så kunne det fungere rigtig godt, tror jeg.

 

Jeg kunne sagtens finde på at købe noget lignende, hvis jeg havde mere end én hund. For det er sq rart at ikke skulle fylde op hele tiden. Fin detalje med metalskål i bunden, og at delene kan gå i opvaskeren. Filteret er også smart, for den der går op i sådan noget. Tror hundene er ret ligeglade... ;-)

 

KØØØØØØØB!!!!! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Kender den ikke, men den ser super god ud, kunne godt bruge en herhjemme også, selvom der kun er en hund! :vuf:

Ved du hvor man kan købe dem?

 

Jeg har kun kunne finde dem i US, men jeg vil også gerne have nogle af disse

 

J and J Dog Supplies: Kennel-Gear Pail Systems

 

Og dem kan jeg også kun finde "over there" Jeg er så glad for mine spande i bilen, men hold nu kæft hvor de larmer når vi køre på grusvej, og da jeg selv har en på 700 meter, så sker det tid. Jeg håber at disse ikke larmer så meget.

 

Så må jeg masse ordre, men venter lige til efter Vejen, det kan være der er en bedre løsning på ALLE mine stor og alvorlige problemer der:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...