Hop til indhold

Argh urolig.. Dexter har udslaet!


Shii
 Share

Recommended Posts

:megaked:

 

Igaar nat da vi gik i seng ved 2 tiden, opdager jeg et lille krads saar paa Dexters mave, lige ved siden af hans penis.. Jeg paataenker at han har faaet det ved at hoppe i alle de buske som han har hoppet i de sidste dage.. Det er paa str. med et saar tilsvarende naar man kradser hul i et myggestik, altsaa forholdsvis lille...

 

I dag har jeg haft glemt alt om det lille saar, og tjekkede det ikke her til morgen, nu hvor vi skulle til at ned paa graesplaenen og faa skudt lidt energi af, havde vi en hyggestund, og jeg nusser ham paa maven og hans lille saar ser ud som igaar, ingen betaendelse eller roedme omkring det...

 

Men nu har han blistre(bumse lignende) paa maven! Rigtig store og rigtig mange (nok 5 ca.!)..

 

Vi har haftringet til dyrlaegen og venter nu paa at han ringer tilbage.. Vi er jo ikke i naerheden af vores egen dyrlaege, og alle dyrlaeger heromkring har lukket allerede :damn:

 

Olivier spurgte som det foerste om det kunne vaere fordi vi har skiftet foder... Vi gik nemlig fra at fodre med orijen til et nyt foder igaar (altsaa der fik han det sidste Orijin og er nu 100% paa det nye foder jeg ikke kan huske navnet paa)

 

Udover de bumselignende ting er han helt sig selv.. Men gud hvor er jeg urolig, og jeg foeler mig bare saa dum over ikke at have tjekket i morges om saaret var betaendt (Det ser ikke ud som om saaret er relateret til bumse tingene)...

 

Oev haaber snart dyrlaegen ringer tilbage!

Link til indlæg
Del på andre sites

Saa ringede dyrlaegen heldigvis huuurtigt tilbage!

 

Vi har sendt ham billeder, og han sagde det ligner udmiddelbart at det er udslaet fra braendenaelder, eller andet som vi selv siger buskads der har irriteret hans hud naar han er hoppet i det.. han mente bestemt ikke at det var noedvendigt at vi hastede til dyrlaegen i aften naar vi alligevel skal hjem i morgen, kunne vi sagtensvente til i morgen efter middag, saa laenge dexter ikke er irriteret af det, og der er jo umiddelbart intet at maerke i hans opfoersel der skulle tyde paa at han har ondt eller at det kloer...

 

Men oev hvor er jeg stadig bare ked af at han har det og jeg ikke opdagede det foer :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...