Hop til indhold

OLIVER'S


Gæst Rollo far
 Share

Recommended Posts

Gæst Rollo far

Hej alle

Er jeg den eneste, der har kunnet mærke en ændring af servicen i Oliver's de sidste par måneder?

 

Det er bestemt ikke de samme meget vidende og seriøse folk, der tager telefonen mere. Jeg er blevet vildledt og snerret af et par gange af nogle personer jeg ikke har talt med før.

Jeg spurgte om de var vikarer, men det var de ikke.

 

Jeg er meget tæt på at skifte foder nu. Mine 3 hunde er ikke så vilde med foderet mere og når servicen så ikke er så høj som den var for nogle måneder siden, så.....

 

Hvad siger I derude?

 

Hilsen

Rollo's far

Link til indlæg
Del på andre sites

:(ØU, ja... Jeg har godt mærket det...

Silke har ellers fået Olivers hele hendes 6-årige liv... Og jeg vil da osse fortsætte med at få 15kg til hende ca. en gang hver halve år eller deromkring. Og så en flaske lakseolie i ny og næ...

Ud over det får hun det samme som mig.

 

I de første år har servicen været ovenud fin. Altid søde og hjælpsomme medarbejdere i telefonen. Altid en ekstra lille gave, hvis der blev lavet en fejl eller hvis de ikke kunne levere indenfor den fastsatte tid.

Engang FIK vi en foderspand med 5 kg Olivers Adult som vi kunne overleve på indtil de fik Olivers Lamb hjem igen.

 

--Tidligere var det deres egne chauffører, -hundeglade Oliver-mænd. Nu virker det bare som et fragtfirma der tager sig af kørslen. Ligeglade og uengagerede.. Knapt nok hunde-interesserede.....

 

Det, der osse kan bekymre mig er at deres snack-produkter slet ikke er i den høje kvalitet som jeg tidligere kunne forvente fra Olivers. Grisestripsene er overfede øregange som ville give enhver hund halsbrand.

Og deres tørfisk er små uappetitlige smuldrede dimser. De koster lige så meget som Chriscos (dyre) luxus-ammassatter...

 

---Det er ikke lige så let at se om foderprodukterne er blevet forringede osse....:???:

 

Jeg er ikke så sikker på at jeg ville fodre en ny hundehvalp med Olivers....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det kunne sikkert være interessant for Olivers at høre jeres klagepunkter.

De ændrer garanteret ikke på noget de tror er godt nok og uden kunder er firmaet jo ikke noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rollo far

Hej Ninjamor

Du har helt ret.

En af mine hunde veninder har klaget til den nye chef derude og han fejede hende af med at servicen var som den altid har været og at han ingen grund så til at foretage sig noget på den front.

Jeg ved ikke noget om godbidderne, da mine 3 hunde ikke får godbidder.

 

Rollo far

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hej Ninjamor

Du har helt ret.

En af mine hunde veninder har klaget til den nye chef derude og han fejede hende af med at servicen var som den altid har været og at han ingen grund så til at foretage sig noget på den front.

Jeg ved ikke noget om godbidderne, da mine 3 hunde ikke får godbidder.

 

Rollo far

 

Dårlig forretningsstil!

Men I må da kunne fortælle om blandt andet "dårligere" transport?

 

Hvorfor får de ikke godbidder, hvis jeg må være så fri?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fenris

Hm, det er da vist stadig de hundeglade leverandører, der leverer hos os. Inge klager herfra, og hunden spiser osse gladeligt foderet.

 

Griseører har jeg dog ikke givet ham længe, hverken dem fra Olivers eller andre - de giver dårlig mave. Men de tørrede okseører derimod er fine (og dem har jeg ikke lige set andre steder end hos Olivers).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rollo far

De to af dem har tendens til overvægt og selvom de kun får kalorielette godbidder tager de på.

Vi har allerede skåret så meget ned i fodermængden, så der er ikke så meget at gøre.

 

Vi har noget Royal Canin foder stående, den ene har vundet. Det får de som godbidder, når vi er ude og gå og når de er dygtige til træning.

 

Rollo far.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst c-schneiders

Jeg har absolut intet at klage over.

 

Vi får altid en lille god ting med til Kenzo når han får sit foder.

Men servicen skal da ikke ændre sig ret meget før jeg smutter, jeg er allerede ved at undersøge andre mærker. Men det er kun for at spare penge, intet andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...