Hop til indhold

Kommende samojedejer hilser på


Gæst Anaid
 Share

Recommended Posts

Gæst Anaid

Goddag alle herinde på HF.

 

Tænkte, at jeg lige ville hilse på, nu hvor jeg har læst med en tid som "gæst", men nu har jeg endelig fået tilmeldt mig som officiel bruger herinde :genert:.

 

Pt. har jeg ingen hund, men i slutningen af august får vi vores lille samojede baby hjem. Vi glæder os rigtig meget til det, selvom vi endnu ikke ved, hvilken han i kuldet, der bliver vores.

 

Planen er, at han udover at være familiehund/krammebamse/legekammerat også skal bruges til træk. Vi har valgt en kennel, hvor de kører med deres hunde, så vi satser på at kunne få lidt fif derfra, når vi engang når så langt.

 

Glæder mig til at lære jer at kende herinde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hej og tak :-D Nej, vi skal have fra Mamuska. Mor hedder Luna og far hedder Bastian :lun:

 

Åhhhh smukke Luna! Der skulle vi faktisk også have haft fra (også i august) men vi fik en fra Sverige i stedet. Hun er bare rigtig, rigtig fin. Spændende hvordan hvalpene bliver :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Goddag alle herinde på HF.

 

Tænkte, at jeg lige ville hilse på, nu hvor jeg har læst med en tid som "gæst", men nu har jeg endelig fået tilmeldt mig som officiel bruger herinde :genert:.

 

Pt. har jeg ingen hund, men i slutningen af august får vi vores lille samojede baby hjem. Vi glæder os rigtig meget til det, selvom vi endnu ikke ved, hvilken han i kuldet, der bliver vores.

 

Planen er, at han udover at være familiehund/krammebamse/legekammerat også skal bruges til træk. Vi har valgt en kennel, hvor de kører med deres hunde, så vi satser på at kunne få lidt fif derfra, når vi engang når så langt.

 

Glæder mig til at lære jer at kende herinde :-D

 

Tillykke med den kommende hvalp - og velkommen. Se at få lavet nogle posts inden hvalpen kommer, så du har lov til at poste en masse billeder så snart du har fået den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Velkommen til.. :vinken:

 

Vi er nogle stykker med samojeder herinde efterhånden. Det er dejligt..

 

Hende der har Mamuska er simpelthen så sød, stod og snakkede meget længe med hende på en udstilling engang..

 

Jeg har fra Jurak, og mig bekendt er der da ikke hvalpe på tegnebrættet derovre - eller er du bedre opdateret end mig Buddha?? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg har fra Jurak, og mig bekendt er der da ikke hvalpe på tegnebrættet derovre - eller er du bedre opdateret end mig Buddha?? :blink:

 

Næh jeg husker vist bare galt, og blander kennelerne sammen :genert: Synes bare jeg talte med hende i foråret, men kan ske vi slet ikke snakkede om hvornår de skulle have et kuld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Næh jeg husker vist bare galt, og blander kennelerne sammen :genert: Synes bare jeg talte med hende i foråret, men kan ske vi slet ikke snakkede om hvornår de skulle have et kuld.

 

De havde et kuld her i foråret, men de er flyttet hjemmefra.. Det var dem jeg postede billeder af i en anden tråd hvor Daniella smeltede helt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
De havde et kuld her i foråret, men de er flyttet hjemmefra.. Det var dem jeg postede billeder af i en anden tråd hvor Daniella smeltede helt :lun:

 

Ok, så var det bare et halvt år jeg huskede galt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også luret på Juraks side, tror jeg, har primært kigget, der hvor de også kører med hundene.

 

Og 50 poster skal jeg nok snart få fyret af, skal sikkert spørge om en masse. Lige nu glæder vi os bare til om et par dage, hvor vi skal ned og kramme bamser igen. Sidst krammede vi nu mest på alle de voksne, de små lå og boblede alt mens vi var der.

 

Åh jo, og så går tiden også med navnesnak - det er jo ikke bare lige ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg har også luret på Juraks side, tror jeg, har primært kigget, der hvor de også kører med hundene.

 

Og 50 poster skal jeg nok snart få fyret af, skal sikkert spørge om en masse. Lige nu glæder vi os bare til om et par dage, hvor vi skal ned og kramme bamser igen. Sidst krammede vi nu mest på alle de voksne, de små lå og boblede alt mens vi var der.

 

Åh jo, og så går tiden også med navnesnak - det er jo ikke bare lige ;)

 

Dejligt med en mere der er bidt af det på forhånd :-D Vi måtte jo have 2 hunde, så vi kunne køre 2-spand, glæder mig mega meget til Voodoo er gammel nok.

 

Skal i have han eller hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Jeg har også luret på Juraks side, tror jeg, har primært kigget, der hvor de også kører med hundene.

 

Og 50 poster skal jeg nok snart få fyret af, skal sikkert spørge om en masse. Lige nu glæder vi os bare til om et par dage, hvor vi skal ned og kramme bamser igen. Sidst krammede vi nu mest på alle de voksne, de små lå og boblede alt mens vi var der.

 

Åh jo, og så går tiden også med navnesnak - det er jo ikke bare lige ;)

 

Jurak kører nærmest udelukkende med deres og så lige et par (halv)marathoner ind i mellem.. :mrgreen: De er virkelig dygtige til det shit der :5up:

 

Carlo som jeg har derfra ELSKER at komme ud og trække, desværre er vi ikk så priviligeret at jeg har råd til en af de fancy kørertøjer, så han bliver spændt for cyklen, men det er han helt syg med.. Naboerne griner af ham når han får træk-selen på, for så holder han en koncert uden lige (lyder ca sådan her: aruvvvv aruvvv). Så ved de godt hvad der skal til at ske inde hos os, og så liner de op for at se om jeg når på cyklen inden han er sat afsted :rolleyes:

 

Åhhh det er en skøn race.. Men lad vær og lyt til de evt negative fordomme nogen har og gerne vil pådutte dig.. Vi fik læst og påskrevet om hvor mange dårlige sider en samojed har - jeg har ikke opdaget dem endnu :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med en mere der er bidt af det på forhånd :-D Vi måtte jo have 2 hunde, så vi kunne køre 2-spand, glæder mig mega meget til Voodoo er gammel nok.

 

Skal i have han eller hun?

 

En lille dreng :lun:

 

Og vi har allerede talt om, at man da nok må have to engang, så vi kan køre to-spand :5up: Meeen, nu starter vi lige med een

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh det er en skøn race.. Men lad vær og lyt til de evt negative fordomme nogen har og gerne vil pådutte dig.. Vi fik læst og påskrevet om hvor mange dårlige sider en samojed har - jeg har ikke opdaget dem endnu :klap:

 

Ork, dem har jeg skam allerede læst og hørt om, men besluttede mig for at gå til hovedet i stedet for til r.... og kontaktede opdrættere, de måtte da vide det, og synes det har været gode og ærlige til at fortælle om racen - plus at vi jo har fået lov at møde nogle lækre eksemplarer af racen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Ork, dem har jeg skam allerede læst og hørt om, men besluttede mig for at gå til hovedet i stedet for til r.... og kontaktede opdrættere, de måtte da vide det, og synes det har været gode og ærlige til at fortælle om racen - plus at vi jo har fået lov at møde nogle lækre eksemplarer af racen :hjerte:

 

Det er vejen frem. Tror bare selv man skal danne sig sit eget billede af racen, for nogen kan absolut ikke li den, nogle opdrættere er totalt forblænede i den osv..

 

Vi fik jo både at vide at de gøede som bare satan og de stak af, de var aggressive og pelsplejen var enorm...

 

Vores have hegn kan Carlo stå med hele hovedet ud over og satte han poterne på det ville det kolapse. Han render ingen vegne. Gøflip får han kun når det er cykel-tid :lun:

 

Elsker den race :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...