Hop til indhold

Til Petrine og andre klapvognsinteresserede


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den er kommet:banan:

Bestilte en klapvogn til Charlie forleden, og den kom for 20 minutter siden, den er pakket ud, samlet og godkendt af Charlie:klap::lun:

Satte ham i den, og han lagde sig med det samme og gad ikke op igen:lol: Så kørte ham lidt rundt heroppe og det synes han var mægtigt:mrgreen:

 

Så nu er vi klar til de længere ture, hvor min arm næsten går ud af led, når jeg skal bare ham i tasken + anden taske i anden arm:banan:

 

Lidt billeder af vognen og prins Charlie i sin karet

 

Jeg overvejer også en hundeklapvogn til mine to løver - men jeg sidder og tænker, om der er plads til to løver på en gang :hmm:

Hvad er det for en model som du har købt til Charlie ? Det ser ud til, at det er en anden type, end den Dinah har købt....

Ved du hvor mange kilo den kan klare - og fungerer den godt

 

Jeg overvejer en Berlin-tur i nærmeste fremtid, og her tænker jeg, at det vil være praktisk med sådan en vogn, så hundene kan få nogle pauser ind imellem - måske også smart når man har to, som skal med i S og U-bahn m.m.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer også en hundeklapvogn til mine to løver - men jeg sidder og tænker, om der er plads til to løver på en gang :hmm:

Hvad er det for en model som du har købt til Charlie ? Det ser ud til, at det er en anden type, end den Dinah har købt....

Ved du hvor mange kilo den kan klare - og fungerer den godt

 

Jeg overvejer en Berlin-tur i nærmeste fremtid, og her tænker jeg, at det vil være praktisk med sådan en vogn, så hundene kan få nogle pauser ind imellem - måske også smart når man har to, som skal med i S og U-bahn m.m.

20-25 kg og lige nu koster den 1400 kr..og så følger der et tæppe og nogle refleksdimser med gratis.. Den fås i flere farver.. Og kan slås sammen med en hånd :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ikke så sart,vel?? innopet buggy comfort IPS-040

 

:klap: - det må være den her - jeg kan ca tyde hvert 5. ord :mrgreen:

Men nu fik jeg lige googlet den på dansk, og det ser super ud

 

Beschrijving:

De super deluxe hondenbuggy van het merk InnoPet. Deze buggy heet niet voor niets "Comfort" zoals u kunt beoordelen uit de hieronder weergegeven features;

 

•Gewicht buggy 10,5 kilo

•Geschikt voor rassen tot 25~30 kilo

•Voorzien van 12 inch luchtbanden van superkwaliteit

•Voorwiel 360 graden draaibaar en fixeerbaar zodat zwalken voorkomen kan worden op losse ondergrond

•Banden eenvoudig te (de)monteren middels pull release

•Grote carrier oppervlakte van maar liefst 36 x 66 cm !!

•Maten buggy wanneer ingeklapt: 87 x 58 x 38 cm

•Heerlijke zachte matras in de carrier

•2 aanleglijnen aanwezig

•Voor en achterinstap

•600D nylon stof...uitstekende kwaliteit

•Geanodiseerd frame..luxe uitstraling

•Rem op achterwielen...remmechanisme eenvoudig te bedienen

•Rubberen grip ( slijtvast )

•1 hands-inklapsysteem...zeer eenvoudig te bedienen

•Bekerhouder aanwezig

•Duwstang op 104 cm...de comfortabelste hoogte

•Ruime opbergmand aanwezig

•Reflectie aan de zijkant van de carrier

•Verkrijgbaar in de kleuren donkergrijs met lichtgrijs, zilver met lichtgrijs en rose met lila

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: - det må være den her - jeg kan ca tyde hvert 5. ord :mrgreen:

Men nu fik jeg lige googlet den på dansk, og det ser super ud

 

Beschrijving:

De super deluxe hondenbuggy van het merk InnoPet. Deze buggy heet niet voor niets "Comfort" zoals u kunt beoordelen uit de hieronder weergegeven features;

 

•Gewicht buggy 10,5 kilo

•Geschikt voor rassen tot 25~30 kilo

•Voorzien van 12 inch luchtbanden van superkwaliteit

•Voorwiel 360 graden draaibaar en fixeerbaar zodat zwalken voorkomen kan worden op losse ondergrond

•Banden eenvoudig te (de)monteren middels pull release

•Grote carrier oppervlakte van maar liefst 36 x 66 cm !!

•Maten buggy wanneer ingeklapt: 87 x 58 x 38 cm

•Heerlijke zachte matras in de carrier

•2 aanleglijnen aanwezig

•Voor en achterinstap

•600D nylon stof...uitstekende kwaliteit

•Geanodiseerd frame..luxe uitstraling

•Rem op achterwielen...remmechanisme eenvoudig te bedienen

•Rubberen grip ( slijtvast )

•1 hands-inklapsysteem...zeer eenvoudig te bedienen

•Bekerhouder aanwezig

•Duwstang op 104 cm...de comfortabelste hoogte

•Ruime opbergmand aanwezig

•Reflectie aan de zijkant van de carrier

•Verkrijgbaar in de kleuren donkergrijs met lichtgrijs, zilver met lichtgrijs en rose met lila

Næste projekt for dig er at læse bøger på udenlandsk :mrgreen: Sådan lærte jeg at læse 10-12 sprog..Jeg kan ikke udtalen på et eneste ord men jeg kan læse dem.. Smart at stå i Tjekkiet og bede dem skrive på en seddel til mig :damn:
Link til indlæg
Del på andre sites

Næste projekt for dig er at læse bøger på udenlandsk :mrgreen: Sådan lærte jeg at læse 10-12 sprog..Jeg kan ikke udtalen på et eneste ord men jeg kan læse dem.. Smart at stå i Tjekkiet og bede dem skrive på en seddel til mig :damn:

 

Mit sproggen er ikke så udviklet - jeg er et gennemført matematisk menneske, men jeg er ved at have lært engelsk nok til at kunne begå mig :lol:

- men tysk-flamsk (eller hvad det nu er) er vist ikke lige min stærke side

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Mia Poulsen

Hej allesammen!

Ved godt det er et stykke tid siden,indlægget om hundeklapvogne blev skrevet, men jeg vil gerne svare på det.

Min hund (også jeg) er lykkelig ejer af en sådan.

Jeg rejser meget med min hund, og det skulle gerne være sådan, at man kan have ham med alle steder, når man tager ham med på rejse, i stedet for at anbringe ham på en hundepension.

Han skal heller ikke sidde på et hotelværelse/ferielejlighed, og være bange for at jeg ikke kommer tilbage igen, derfor denne løsning.

Nu er han efterhånden blevet gammel og blind og ikke mere så rørig, og så er det en god opfindelse med denne Pet Stroller. Han kan komme op og sidde, når han bliver træt.

Den har også den fordel, at han kan komme med ind til byen, hvor der er mange mennesker, uden de træder på en lille vovse (Yorkshire Terrier).

Jeg synes, at de som er ved at knække sammen af latter over synet af mig og min hund skulle skamme sig :evil:. Jeg giver min lille vovse nogle gode oplevelser på hans gamle dage.

Jeg ville ønske, der var flere, der brugte sådan en vogn i stedet for at lade vovsen blive alene hjemme.

Kom nu frem alle I som egentlig gerne ville have sådan en vogn i stedet for at gemme Jer (vovsen) væk.

Hilsen Mia

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mia Poulsen

Hej allesammen!

Ved godt det er et stykke tid siden,indlægget om hundeklapvogne blev skrevet, men jeg vil gerne svare på det.

Min hund (også jeg) er lykkelig ejer af en sådan.

Jeg rejser meget med min hund, og det skulle gerne være sådan, at man kan have ham med alle steder, når man tager ham med på rejse, i stedet for at anbringe ham på en hundepension.

Han skal heller ikke sidde på et hotelværelse/ferielejlighed, og være bange for at jeg ikke kommer tilbage igen, derfor denne løsning.

Nu er han efterhånden blevet gammel og blind og ikke mere så rørig, og så er det en god opfindelse med denne Pet Stroller. Han kan komme op og sidde, når han bliver træt.

Den har også den fordel, at han kan komme med ind til byen, hvor der er mange mennesker, uden de træder på en lille vovse (Yorkshire Terrier).

Jeg synes, at de som er ved at knække sammen af latter over synet af mig og min hund skulle skamme sig :evil:. Jeg giver min lille vovse nogle gode oplevelser på hans gamle dage.

Jeg ville ønske, der var flere, der brugte sådan en vogn i stedet for at lade vovsen blive alene hjemme.

Kom nu frem alle I som egentlig gerne ville have sådan en vogn i stedet for at gemme Jer (vovsen) væk.

Hilsen Mia

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Der står vist tidligere i tråden, hvilken model det er jeg har :hmm:

 

Kan man ikke købe den et sted, hvor det muligt at sende retur? Synes de fleste steder jeg har set, har skrevet at det er bestillingsvarer og derfor ikke kan tages retur :vedikke:

 

Det ved jeg faktisk ikke - så langt er jeg slet ikke kommet.

Men det vil være en betingelse for køb, at jeg kan returnere den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Fantastisk - mange tak for billeder :banan:

 

Den ser faktisk ret stor ud, og jeg tror sørme, at jeg prøver at bestille en og satse på, at den godt kan rumme to løver...

 

:hmm: Imponerende køretøj, tror nok den kan rumme et par løver, og 8-10 flasker cola, nok til at klare en hel dags strabadser i ethvert større hundetræf!:blink::lun:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Rikkepeter

Ifølge den danske købelov skal man da kunne returnere et køb på nettet!!!

Ellers brug hjemmeside der hedder *************. Der skulle vist ikke være problem med returnering!

 

Mvh.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...