Hop til indhold

Newfoundlænder?


Gæst Minuet
 Share

Recommended Posts

Gæst Minuet

Hvorfor er der ingen racetråd om Newf. ??

Vi har en dejlig "lille" hvalp på knap 5 mdr. og forsøger at finde andre med samme skønne bamsehund, som vi kan vende alt muligt med om racen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
Gæst linde

Hej, jeg vil anbefale jer at melde jer ind i newfoundlænderklubben, her blive ofte lavet arrangementer for os med "newfer" :)

 

Der er jo ikke så mange newf'er i gadabilledet, så det kan være godt at søge til raceklubberne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Minuet
Hej, jeg vil anbefale jer at melde jer ind i newfoundlænderklubben, her blive ofte lavet arrangementer for os med "newfer" :)

 

Der er jo ikke så mange newf'er i gadabilledet, så det kan være godt at søge til raceklubberne.

 

Der har min mand længe været medlem ;-P Men det har ikke noget med arrangementer at gøre, men at jeg/vi også kan sidde online og skrive med andre omkring denne skønne race ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Minuet

Det er admin som skal oprette racen. Jeg har undladt at skrive om racen da jeg i så fald kun ville kunne tage hvad der står rundt på nettet. Det er vores første newf og hun er 14 måneder nu :) Super dejlig hund (som dog graver STORE huller i haven hehe)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Lord Byron

Det ville da være en god ide :)

Jeg skal nok snakke med, men jeg har kun haft Newf i 4 mdr så jeg ved ikke så meget om racen udover at det er en fantastisk race :lun:

Jeg har fundet grupper på FB som gerne vil hjælpe med det spørgsmål jeg har haft.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Minuet
Det ville da være en god ide :)

Jeg skal nok snakke med, men jeg har kun haft Newf i 4 mdr så jeg ved ikke så meget om racen udover at det er en fantastisk race :lun:

Jeg har fundet grupper på FB som gerne vil hjælpe med det spørgsmål jeg har haft.

Hej!

Er det en voksen du har købt? (kigger på billedet du viser af en super fin newf).

Vi ELSKER vores newf - hun er snart 16 måneder gammel og SÅ dejlig. Stadig som en hvalp indeni og laver unoder end i mellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Minuet

Uhhh 8 år! Det er godt nok en flot alder! Håber for jer, at I får mange år med hende, om end sandsynligheden herfor ikke er stor :(

Hvor ser hun bare SÅ dejlig ud! :)

Og deres sind er bare SUPER. Vi har også en brun labrador (Freja) på 3 år, og de to hunde trives rigtig godt sammen.

 

Ja, har fotos herinde af mine, men lægger lige et "frisk" foto ind her :)latifafreja.jpg Queen Latifa Von Den Drömlingsbären - 15 måneder gammel og vores super skønne brune labrador - Freja :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lord Byron
Uhhh 8 år! Det er godt nok en flot alder! Håber for jer, at I får mange år med hende, om end sandsynligheden herfor ikke er stor :(

Hvor ser hun bare SÅ dejlig ud! :)

Og deres sind er bare SUPER. Vi har også en brun labrador (Freja) på 3 år, og de to hunde trives rigtig godt sammen.

 

Ja, har fotos herinde af mine, men lægger lige et "frisk" foto ind her :) Queen Latifa Von Den Drömlingsbären - 15 måneder gammel og vores super skønne brune labrador - Freja :)

 

Neej det er ikke den bedste statistik vi har med os... men vi håber at at hun bliver her lidt endnu :)

 

Jeg m¨lige se om jeg kan finde dine billeder en anden dag,men det nye er rigtig fint... og lækre hunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Hiver lige min egen tråd frem igen - selvom den har lidt tid på bagen, MEN ....... har haft nogle andre prioriteter.... :hmm:

 

Mht. at få lavet en fast tråd til Newfoundlænderen - er det så ikke OK "bare" at kopiere hvad der feks. står på DKK omkring racen?? Det er jo vel det mest rigtige der findes om racen, - fremfor hvad jeg/vi som ejere til en newf gennem nu 2 år har af viden?

Endvidere synes jeg også, at der mangler en fast tråd til den Amerikanske Cocker Spaniel - som vi nu også er de stolte ejere af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...