Hop til indhold

Luna, Liva og Maggie leger


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Min hund er fantastisk:lun::lun: Dorte's tøser er fantastiske:lun::lun:

Her er en 6 minutter lang video af Luna, der leger.. Det er meget meget sjældent det sker.. Der er en del lyd, jeg ved ikke hvor meget I kan høre, men det meste er Luna:shock: Og Maggie's kan I høre, for hun er ret skinger:mrgreen:

 

Jeg havde simpelthen lyst til at tude af glæde, da jeg sad og optog videoen:genert:

 

Elsker min vovse:lun::lun:

 

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Herlig video! De er simpelthen så søde sammen!!! :lun::lun::lun:

 

Luna er så sød som hun starter ud med at være lidt forsigtig og tøer så mere og mere op, begynder at larme og rigtig lege. Elsker hendes lyde! :lun:

 

Maggie er bare skøn, som hun nyder at lege med hvem end hun lige kan få fat i og Liva er da virkelig god til at få delt sol og vind lige. :lun::lun:

 

Tre fantastiske tøser! :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Herlig video! De er simpelthen så søde sammen!!! :lun::lun::lun:

 

Luna er så sød som hun starter ud med at være lidt forsigtig og tøer så mere og mere op, begynder at larme og rigtig lege. Elsker hendes lyde! :lun:

 

Maggie er bare skøn, som hun nyder at lege med hvem end hun lige kan få fat i og Liva er da virkelig god til at få delt sol og vind lige. :lun::lun:

 

Tre fantastiske tøser! :klap:

 

Æv kan ikke gi dig mere karma, så du må få den her:-D

 

Du ser lige de rette ting:-D Og ja, den lyd er jo stadig ret ny for mig, og det er jo som en helt ny hund, der viser sig for mig:lun::lun:

 

Og at se Liva lige gå igennem, når det bliver lidt voldsomt. Hun har gjort min nervøsitet til skamme. Jeg tænkte meget på om hun kunne finde på at gå ind og forsvare lillesøster.. Men hun går bare lige så fint imellem og løser det uden konflikter:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sød video med masser af godt hundesprog :5up:

Sjovt at se hvordan Luna tør op overfor hvalpen - hun vidste godt nok ikke lige hvad hun skulle stille op med hende til at begynde med :lol:

 

Da Jeanette og Luna kom onsdag aften, mente Luna helt bestemt, at Maggie var djævlen selv.

 

I løbet af de sidste par dage er hun tøet gevaldigt op -tror måske endda, at hun synes, at Maggie er lidt sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv kan ikke gi dig mere karma, så du må få den her:-D

 

Du ser lige de rette ting:-D Og ja, den lyd er jo stadig ret ny for mig, og det er jo som en helt ny hund, der viser sig for mig:lun::lun:

 

Og at se Liva lige gå igennem, når det bliver lidt voldsomt. Hun har gjort min nervøsitet til skamme. Jeg tænkte meget på om hun kunne finde på at gå ind og forsvare lillesøster.. Men hun går bare lige så fint imellem og løser det uden konflikter:lun::lun:

 

Det er også tanken der tæller. :kys:

 

Det er sjovt du siger det, for Luna minder mig simpelthen så meget om Ozzie i lignende situationer på den video, den der måde hun hopper lidt forsigtigt rundt i starten, og så især da hun begynder på play bows og knurrelydene - som om hun lige tager lidt mod til sig/viser Liva at hun altså er venlig og bare gerne vil være med og da hun så indser at det er helt trygt at deltage, så får den mere og mere gas. :lun:

 

Og Liva er virkelig dygtig at hun sådan sagtens kan dele lillesøster. :lun:Synes det er så flot - håber Liva-mor er meeeeeget stolt.

 

Virkelig en skøn video med hundesprog, når det er allerbedst. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også tanken der tæller. :kys:

 

Det er sjovt du siger det, for Luna minder mig simpelthen så meget om Ozzie i lignende situationer på den video, den der måde hun hopper lidt forsigtigt rundt i starten, og så især da hun begynder på play bows og knurrelydene - som om hun lige tager lidt mod til sig/viser Liva at hun altså er venlig og bare gerne vil være med og da hun så indser at det er helt trygt at deltage, så får den mere og mere gas. :lun:

 

Og Liva er virkelig dygtig at hun sådan sagtens kan dele lillesøster. :lun:Synes det er så flot - håber Liva-mor er meeeeeget stolt.

 

Virkelig en skøn video med hundesprog, når det er allerbedst. :klap:

 

Det kan du tro, at Liva-mor er - både af Liva og af lille Maggie som er tilpas insisterende og bliver ved med at lægge op til Luna

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro, at Liva-mor er - både af Liva og af lille Maggie som er tilpas insisterende og bliver ved med at lægge op til Luna

 

Aww bette Maggie - og det virkede jo... det er helt klart på videoen (og på de søde sovebilleder vi fik at se den anden dag) at det betaler sig at være insisterende. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund er fantastisk:lun::lun: Dorte's tøser er fantastiske:lun::lun:

Her er en 6 minutter lang video af Luna, der leger.. Det er meget meget sjældent det sker.. Der er en del lyd, jeg ved ikke hvor meget I kan høre, men det meste er Luna:shock: Og Maggie's kan I høre, for hun er ret skinger:mrgreen:

 

Jeg havde simpelthen lyst til at tude af glæde, da jeg sad og optog videoen:genert:

 

Elsker min vovse:lun::lun:

 

[media]

[/media]

 

Se; der er måden som damer leger på og så er der Maggie der råber BUUUUUUUUUUNKERRR!!!!!!!! :lol::lol::lol:

 

Jeanetth kan det være en blanding af vægttab og instinkt?

Altså, en hvalå må jo vække et eller andet instinkt ved hunde tænker jeg :vedikke::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sød video med masser af godt hundesprog :5up:

Sjovt at se hvordan Luna tør op overfor hvalpen - hun vidste godt nok ikke lige hvad hun skulle stille op med hende til at begynde med :lol:

 

Ja det er sjovt. Og meget lærerigt for mig, at se:-D I kan jo høre mig snakke lidt, jeg er stadig meget ny i det med lyde:lol:

 

Men ja hun tøer hurtigt op:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Se; der er måden som damer leger på og så er der Maggie der råber BUUUUUUUUUUNKERRR!!!!!!!! :lol::lol::lol:

 

Jeanetth kan det være en blanding af vægttab og instinkt?

Altså, en hvalå må jo vække et eller andet instinkt ved hunde tænker jeg :vedikke::vedikke:

 

Hov Dorte, det her havde jeg slet ikke set:genert:

 

Det kan godt være.. Ihvertfald vægttabet, det har da givet hende noget krudt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...