Hop til indhold

Hurrta sele - læder eller stof?


Buju
 Share

Recommended Posts

Vi overvejer at købe en hurrta-sele, men er i tvivl om det bør være læder eller stof.

 

Hælder mest til læder, men vil den tage skade hvis den kommer for meget i saltvand? Nogle erfaringer med læder vs. stof generelt, så kom endelig med dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurrta seler i læder er som andre seler i læder, de har ikke godt af saltvand. Men prøv at kikke på Limex selerne, det er samme model og styrke som Hurrta, prisen er bare noget lavere.

Jeg har selv en i nylon fra Limex, som Bella har på når vi går tur. I disse varme dage også i Kattegat hver dag og jeg skyller den bare op i vand når vi komme hjem. Den er nu 2 år gammel og det kan ikke ses på den.

Jeg har også Limex´s læder sele, igen samme model. Den bruger vi til spor og vogn kørsel.

Den er også nem at gøre ren, mudder og lig. skylles af med vand og et par gange om året får den en gang læder fedt.

 

Begge dele kan købes ved www.apporten.dk til billige priser. ( i forhold til nogle andre forhandler )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...