Hop til indhold

heey


Gæst lillepigen
 Share

Recommended Posts

Gæst lillepigen

heey nogen som ved hvor man kan få en billig og dejlig Chihuahua tæve'?

Jeg elsker hunde og det er miin drøm at få en Chihuahua...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Hvad er billig...? Tror du får lidt svært ved at få nogen til at sælge dig en hvalp, hvis prisen har første prioritet...

 

Ikke at jeg skal gøre mig til dommer...det er bare lige min umiddelbare tanke...

Men held og lykke med projektet...se dig godt for...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indrømmet, trådstarter vælger måske ikke at formulere sig på den bedste måde, taget i betragtning at pris er et kæmpe tabu i hundeverdenen, men der er jo ingen der siger at hun ikke kan være en udmærket hundeejer.

 

Desværre er der ingen af os der ligger inde med adressen på et overskudslager af Chi'er. Men prisen på racen er på vej nedad. Hvis du har tålmodighed kan du også være heldig at finde en hund, der skal omplaceres, eller en sød blanding til en lidt billigere pris.

 

Jeg vil selv gerne have en Olde English Bulldog eller Staffordshire Bullterrier, også racer der koster omkring de 10.000. Og så mange penge kan jeg ikke tillade mig at bruge på en hund. Derfor må jeg vente til der evt. dukker en blandingshund med en eller begge racer op, som jeg har råd til at købe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Indrømmet, trådstarter vælger måske ikke at formulere sig på den bedste måde, taget i betragtning at pris er et kæmpe tabu i hundeverdenen, men der er jo ingen der siger at hun ikke kan være en udmærket hundeejer.

 

.

 

 

Fik måske også formuleret mig lidt uheldigt...:oops:...for pointen var jo egentlig det sidste jeg skrev, med at se sig godt for...

 

Men hvad jeg sådan kender til chihuahua er det jo en af de racer der som udgangspunkt er lidt dyre, og jeg synes alt for ofte man har hørt om folk der er kommet galt afsted fordi de har købt fra en tvivlsom, men billig opdrætter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...