Hop til indhold

Farvel hvalpehold!


Shii
 Share

Recommended Posts

I dag var sidste gang for Dexter på hvalpeholdet, og vi skulle igennem en test for at tjekke hvor gode vi var!

 

Dexter klarede sig bare sååårh fint!

 

Der var kun to ting han ikke fik top karaktere i...

 

Den ene var at vise tænder, Olivier kan bare ikke få Dexter til at vise tænder, så der var NUL point at hente (Og for at provokere Olivier tog jeg Dexter efter vi kom hjem og Dexter viste sine tænder helt perfekt! bah!).

Den næste var at "gå plads"... Vi har slet ikke trænet det, så vi fik 5,5 point for det kun :oops: (ud af 10)...

 

Han fik 10 point i alt andet :banan:

Indkald

"Slip"

Indkald imens man leger

Gå plads og få signalet sit

Gå plads og få signalet dæk

Børstning

"Bliv"

"Bliv" imens dommer ligger mad

At man må rører hans madskål imens han spiser

Omgang med andre hunde

 

Og så kan jeg ikke huske flere!

 

Men vi har bestået med "Zeer goed" så vi er super glade, og desværre skal vi jo så nu skifte skole, så nu er vi på jagt efter et sted der er lige så dejligt som vores første sted.

 

Og for at folk ikke synes det er helt forfærdeligt at man skal til eksamen, så kan man altså ikke dumpe hvalpe holdet, man skal for at kunne komme på de "rigtige hold" bestå en prøve, men denne er det pålagt alle hvert år at bestå, simpelthen for at opretholde en vis kvalitet på holdene... Denne kan man som sådan heller ikke dumpe, den fortæller bare hvilken slags hold man skal starte på!

 

Nå men alt i alt, SUPER sidste gang!

 

(Årh ja, og jeg fik en nærmere forklaring på hvorfor Mr T var blevet kastreret som 41 måned gammel... Han er møg hamrende aggressiv :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih dyyygtiiig Dexter :engel: man skal heller ikke vise tænder til alle og enhver :lol:

 

Hehe nej.. Og som jeg sagde til Olivier (Der var ret ked af at han ikke kunne få Dexter til at vise tænder) Så selvom det tæller lige meget i bogen, vil jeg hellere have at Dexter kommer når man kalder, end at han viser tænder fint.. Og der var altså to af hvalpene på holdet som fiste af væk fra deres ejer da de kaldte.. Men de viste fint tænder :mrgreen:

 

Jeg kan tjekke Dexters tænder, og alle de dyrlæger Dexter har været ved har kunne se hans tænder.. Problemet er at Olivier ikke vil holde dexter "fast", så hver gang han bevæger hovedet fjerner Olivier hånden, og så tror Dexter jo med det samme at han vil lege :lol:

 

På det punkt må jeg ærligt indrømme at når jeg tjekker dexters tænder så tager jeg fat med en hånd under hans kæbe og holder "fast", jeg fjerner ikke hånden hvis han laver et lille vrik med hovedet, og Dexter ved jo at der venter en godbid når jeg slipper, så han sidder lige så fint :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...