Hop til indhold

Så er cykel træningen startet!


Shii
 Share

Recommended Posts

I dag besluttede vi os for at starte cykel træningen med Dexter, så det var "ordnet" til når han var gammel nok.. Ingen af os har forsøgt før, så vi ved jo intet om hvor længe det tager..

 

Jeg kan så fortælle det tager lige præcist 10 minutter :lol::lol:

 

Jeg må indrømme at vi omgik alle gode råd, og cyklede faktisk med ham ca. 100 meter han gik ikke hurtigere end han normalt ville, men han klarede det tip top..

 

Så nu er det bare at vente til han er gammel nok (Han er kun 5 mdr nu jo), og så kan vi rigtig komme på cykeltur :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da det er en god idé at lære ham det nu, kan ikke se hvad det skulle skade, når i kun tager 100 meter ad gangen, det er da meget mindre end hvad han ville løbe, hvis han legede med en anden hund :-D

Dejligt det gik så godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da det er en god idé at lære ham det nu, kan ikke se hvad det skulle skade, når i kun tager 100 meter ad gangen, det er da meget mindre end hvad han ville løbe, hvis han legede med en anden hund :-D

Dejligt det gik så godt!

 

Det var også det jeg tænkte.. at så længe vi ikke har planer om at cykle flere km med ham, så burde det jo ikke kunne skade...

 

Næste sommer forventer vi at kunne cykle ud til Oma og Opa (Min kærestes bedsteforældre), og der er 6 km derud.... De har tigget os om at cykle derud i år men der sætter jeg grænsen :lol::lol:

 

Men vi har snakket om at når han elsker det så meget kan det være vi vil bare en eller to gange om mdr. cykle op på græsplænen, der er vel 1 km :vedikke:

 

Jeg tænker bare at der kan han løbe på græs hele vejen og ikke blive så belastet som f.eks. når han leger med de andre hunde og sådan.. Ej jeg ved det ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...