Hop til indhold

Off. Lydigheds- og Rallyprøver i Hadsten


Recommended Posts

Så er det ved at være sidste chance for at tilmelde sig til off. lydigheds- og rallyprøver i Hadsten, som afholdes i Dværgschnauzerklub regi, på DKK Hadstens baner i Hadsten.

 

Prøven vil være en lille intim prøve, med masser af gode præmie og en hyggelig stemning :-)

 

Dommere på dagen er Wagn Johanssen og Trine Dyrgaard.

 

 

Jeg selv skal op i klasse II - satser på at den sidder i skabet denne gang :x:

 

Ses vi derude? :mrgreen:

 

DKK

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det ved at være sidste chance for at tilmelde sig til off. lydigheds- og rallyprøver i Hadsten, som afholdes i Dværgschnauzerklub regi, på DKK Hadstens baner i Hadsten.

 

Prøven vil være en lille intim prøve, med masser af gode præmie og en hyggelig stemning :-)

 

Dommere på dagen er Wagn Johanssen og Trine Dyrgaard.

 

 

Jeg selv skal op i klasse II - satser på at den sidder i skabet denne gang :x:

 

Ses vi derude? :mrgreen:

 

DKK

 

Ved du om der er pokal hvis nu man sku blvie champion??? i rally :genert::oops: lige tjekket datoer og har jo faktisk ferie der..

Link til indlæg
Del på andre sites

ved du egentlig noget om der er mange tilmeldinger det om det er en lang dag eller en kortere en af slagsen?? :genert:

Der er ikke ret mange tilmeldte :-) Målet er at det skal være småt, huggeligt og lige nøjagtigt løbe rundt...

Sidst jeg tjekkede var vi på 25 tilmeldte i rally og 9 i LP, fordelt over alle klasser inkl. Eliten :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke ret mange tilmeldte :-) Målet er at det skal være småt, huggeligt og lige nøjagtigt løbe rundt...

Sidst jeg tjekkede var vi på 25 tilmeldte i rally og 9 i LP, fordelt over alle klasser inkl. Eliten :-D

 

småt er godt Koda skal også sådan rigtig igang igen ku være jeg sku melde til lp2 nu hvor det er så småt det vil sikkert være godt for ham efter dm så vi kan få gang i prøverne og selvtilliden igen .. Så kan jeg også se jer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

småt er godt Koda skal også sådan rigtig igang igen ku være jeg sku melde til lp2 nu hvor det er så småt det vil sikkert være godt for ham efter dm så vi kan få gang i prøverne og selvtilliden igen .. Så kan jeg også se jer :klap:

Jeg ved ikke hvor meget der bliver at se :genert: Vi var i rigtigt god form inden sommerferie, men nu har træningen jo stået totalt stille i 5 uger :genert:

 

Tager hende med ud og træner stille og roligt i en times tid i morgen inden jeg selv har hold, så må vi se hvor kritisk det er :???: Kender jeg hende ret, så er hun på på PÅ overnpå sådan en pause, hvilket både er godt og skidt. Ivrig = godt, overivrig = upræcis, jumpy og flagrende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...