Hop til indhold

Bach Rescue Remedy


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

Tror lige du har reddet mit liv Helle... :-D

 

Simba er begyndt at blive kønsmoden og trods lmeget lang og fornuftig træning af alene hjemme som bare er gået super til hverdag med mellem 3-7,5 time alene, begyndte han at "spise" tapetet i vores gang ved døren.

 

Øv øv og umiddelbart havde min hundetræner ikke nogle andre gyldne korn, da jeg umiddelbart gør alt meget rigtigt.

 

Læste så din tråd og har i dag brugt Rescue Remedy en uge til Simba. Og ingen tapet er der blevet bidt i siden... :mrgreen:

 

Er sikker på at det nok også skal være medvirkende til måske lige at tage toppen af den værste stress til hundetræningen også sammen med en masse fornuftig træning også...

 

Så mange tak for denne tråd, havde ikke lige vidst hvad jeg havde skullet stille op da jeg er startet i skole og ingen pasningsmuligheder har sådan lige.... Specielt manden herhjemme, der absolut ikke synes at det var særlig fedt...

 

Og fra Simba der virker mere afslappet med at dase med kattene i løbet af dagen... Men dog stadig er en frisk og glad hundehvalp.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...