Gæst Golden Skrevet August 26, 2011 Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Idag da vi var ved Tove Due fik vi sådan en flaske med hjem af homøopatiske dråber til Bosse. Er der nogen der har erfaringer med dem?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Ja, det har jeg både til hunde og heste det har virket rigtig godt. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Ja, super produkt. Jeg bruger dem mest til akutte skader, men er sikker på de kan bruge til meget andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Jeg synes ikke rigtig jeg kan læse mig frem til hvad de hjælper på?. Jeg tror nok Tove sagde noget om, at det ville øge blodgennemstrømningen i hans ryg - og måske sagde hun i virkeligheden også noget om at det var smertestillende?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Traumeel S salve 100 gr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Den engelske side, jeg har det til inj. Traumeel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Tak Spiolop! - men det jeg har er dråberne - havde søgt på Googgle og fundet den samme side som du - men jeg tænkte der var forskel på dråber og creme?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Jeg synes ikke rigtig jeg kan læse mig frem til hvad de hjælper på?. Jeg tror nok Tove sagde noget om, at det ville øge blodgennemstrømningen i hans ryg - og måske sagde hun i virkeligheden også noget om at det var smertestillende?. Traumeel indeholder bla. Arnica montana som på dansk hedder Guldblomme eller Volverlej og er en blomst der vokser vildt i bla Danmark. Guldblomme er piv god til at Fremme blodcirkulationen og derved hindre ømhed i vævet og led. Bruger den ofte efter jeg har masseret da det får blodcirkulationene til at fortsætte bedre. Smerter i vævet er typisk fordi der er en ophobning af blod. og Det er DER dråber og salve hjælper. I dråbeform er virkningen lidt anderledes end som salve. Den indeholder envidere udtræk af Morgenfrue (Calendula officinalis) som er eminent til at hele sår og skrammer. Dog skal bemærkes at det er yderst vigtigt at skrammen er helt ren da Morgenfrue kan hele sår og skrammer så hurtigt at bakterier kan blive indesluttet og blive til en decideret byld. Derudover er der en masse blomster og urter i Traumeel dråber og /eller salve. Arnica 1,5 g, Calendula 0,45 g Hamamelis 0,15 g Echinacea angustifolia 0,15g Echinacea purpurea ,015 g, Chamomilla 0,15 g, Symphytum 0,1 g Bellis perennis 0,1 g, Hypericum 0,09 g Millefolium 0,09 g Aconitum 0,05 g Belladonna 0,05 g Mercurius solubilis Hahnemanni 0,04 g Hepar sulfuris 0,025 g. Jeg kender ikke virkningen for dem alle Google ved hvis man vil vide mere.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Den engelske side, jeg har det til inj. Traumeel Aha - her stod da en smule: virker til muskel- og ledsmerter Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret August 26, 2011 Rapporter Share Besvaret August 26, 2011 Tak for at dele ud af din viden Pricemann!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts