Hop til indhold

Hundepension Nordjylland


Siri
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo efterhånden en ret stor flok hunde og derfor vil jeg super gerne have en hundepension i baghånden, hvis jeg får brug for sådan en. Men jeg vil gerne finde "min" kommende hundepension nu, mens jeg ikke har behov for den. Så er der lidt mindre stress.'

 

Jeg har naturligvis googlet rundt og er efterhånden blevet rimelig forvirret. Sådan som jeg opfatter pensionerne, så er der to modeller: de gammeldags traditionelle (bokse, lille løbegård, lidt kedelig og kold attitude) og så de moderne.

 

Jeg har to bløde hunde (bordere) som evt. skal i pension indimellem og det er vigtigt for mig at der er ro, forståelse og kærlighed til dyrene i en potentiel pension. Netop de karaktertræk ser jeg hos mange af de nye og moderne pensioner... Men! Samtidig ser jeg - hos langt de fleste af de her steder - at hundene luftes sammen i store grupper og har "socialt samvær".

Mine hunde skal under ingen omstændigheder luftes sammen med andre, når jeg ikke er der! Ikke at de ikke er sociale, for det er de, men jeg stoler altså for lidt på andre folks hunde. Man kan naturligvis bede om, at ens hunde ikke bliver luftet med andre, men jeg skal jo så virkelig stole på at det ikke sker.

 

Så hvor har I jeres hunde i pension? Kan det lade sig gøre at finde en pension, der kan både det ene og det andet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...