Hop til indhold

hundevenner i kbh nv


Gæst kela
 Share

Recommended Posts

kela og ejer leder efter nye hundevenner i kbh. :-D

kela er en lab/retriver hvalp på 8 uger som har brug for nogen faste legekammerater. vi bor i et dejligt område i emdrup hvor vi har mose , sø hundepark 2 store græsplæner og en stor lukket fodbold bane. da kela ikke er ældre er det begrænset for langt hjemmefra vi kan tage.

 

håber virkelig der er nogen der har lyst til at joine os :-D

og når hun er lidt ældre kan der udvides til parker strande osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

kela og ejer leder efter nye hundevenner i kbh. :-D

kela er en lab/retriver hvalp på 8 uger som har brug for nogen faste legekammerater. vi bor i et dejligt område i emdrup hvor vi har mose , sø hundepark 2 store græsplæner og en stor lukket fodbold bane. da kela ikke er ældre er det begrænset for langt hjemmefra vi kan tage.

 

håber virkelig der er nogen der har lyst til at joine os :-D

og når hun er lidt ældre kan der udvides til parker strande osv.

 

Når i er klare til at komme lidt længere væk "hjemmefra" så sig til hvis i kommer til Holte og går i Geelskov :) så kommer jeg og de to lab tøser gerne ud og går en tur :) Dog er ingen af dem voldsomt legesyge, men jeg er sikker på at de begge gerne vil møde Kela :)

Link til indlæg
Del på andre sites

hej med jer, jamen vi vil gerne komme til holte, men kela skal lige være lidt størrer måske 10-12 uger. men er det lige ved holte station?

vuf hilsner kela.

 

Det er ikke helt ved Holte station, men man skal ikke gå så langt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abbydoodle

Hejsa,

 

Tillykke med den lille vuf! :-D

 

Jeg har en lab/puddel-tøs på 16 uger, Abby, som jeg sagtens kan tage med til NV. Men hun er ret stor (15 kg), men opfører sig stadig som en hvalp, så jeg ved ikke om det kan være for meget at håndtere for din lille vaps...? Hvis det er det, er du også velkommen til at vende tilbage når kræet er blevet lidt større:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak og ilm... jeg regner med at når hun er 12 uger ca at hun kan klare det . :-P medmindre jeg selvf tager bussen derind :-) skal du derind imorgen .

 

lige præcis i morgen skal vi desværre helt sikkert ikke, for der skal vi i skoven med nogle hundevenner. ellers kan vi faktisk de fleste dage, hvis vi ved det lidt i forvejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...