Gæst Princessberg Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Det er med grædende hjerte jeg skriver denne annonce. Uffe er en gadehund fra Rhodos jeg fandt på min ferie dernede først i maj. Han kom til Danmark i slutningen af Juni. Vi har bare kæmpe problem som ligger i Figo og Uffe ikke kan sammen. Eller sagt sådan Figo ikke vil aceptere. Uffe kan ikke være alene hjemme endnu - skal trænes da han ellers spiltter ting ad engang imellem. Jeg havde faktisk truffet den beslutning jeg ville have en adfærdsterapuet ud og hjælpe os og starte til hundetræning men jeg synes ikke det er holdbart hvis han ikke skal blive hos os. Uffe er blanding men den skønneste af slagsen og når folk spørger siger vi han er det bedste fra rhodos Han vejer ca 16 kilo. Han ELSKER børn - han elsker legetøj som pivedyr og bamser og så hans eget tæppe.. Han elsker og putte, køre bil, cykle og lange gå ture. Han er en hund med krudt i røven og trænger til et sted med en dejlig indhegnet have han bare kan fræse rundt i. Han er vuderet af græskedyrlæge til at være fra maj 2010 han er blevet kastreret her i DK og har hundepas og er vacineret. Det er vigtigt for mig Uffe kommer et sted hen hvor jeg har en garanti for han ikke kommer videre. Og et sted hvor man har tid og overskud til at træne med ham. For med vores stressede liv kan vi ikke tilbyde tiden til dette. I er velkomne til at ringe og evt komme og møde ham. Jeg tror det vil være bedst for Uffe til et hjem med en anden hund/legekammerat. Vi bor i Frederiks mellem viborg og herning.. 31692088 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 2, 2011 Rapporter Share Besvaret September 2, 2011 Du kunne evt også forespørge hos Græske hunde, om han kan komme på deres adoptionsliste. www.graeskehunde.dk Så vil flere jo se ham . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 2, 2011 Rapporter Share Besvaret September 2, 2011 Han ser godt nok dejlig ud!! Håber han finder et godt nyt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts