Gæst Stefano Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Kæresten opdagede et rimeligt stort sår i øret på nikki til aften, kan grene virkelig stikke hul hel ned i øret på en hund? Sidder og bliver nervøs for termiter eller hvad andet en hund kan samle op... Ville gerne disinfecere det lidt, men øret rører jeg ikke før nogen siger god for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Termitter tror jeg ikke du skal være bekymret for Men tag noget almindeligt ørerens på en vattot el.lign - hvis kæresten har de der runde dimser, man fjerner make-up med, er de super gode :5up: Hvis det kommer til at se betændt ud, skal I selvfølgelig til dyrlægen, men jeg tror du kan holde det rent med ørerens en gang om dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Jeg tænker om det kan være ørebetændelse eller øremider, netop fordi der er et sår. Måske har Nikki kløet sig til såret i øret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Hm er lidt nervøs for mider, det havde min gravhund da jeg boede i italien - dens ører blev knaldsorte (små kaviar lignende klumper)... Men indtil videre ser det rimeligt rent ud, tak for vat ideen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts