Hop til indhold

Poltergeist-opkast!


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Udover mig, morgenmaden, alting. Han begyndte at ryste (jeg troede det var noget stress, naboen har lige fået en ny stor hund som han er meget gal på :roll: ) så jeg tog ham op. Dårlig strategi. Total poltergeist-scene :shock:

 

Derefter susede han ind under spisebordet og afleverede en stor skummende portion :cry:. Utroligt hvad der kan komme ud af så lille en hund :shock: Det første han kom af med, var halvt fordøjet, det næste var mest skummende vædske.

 

Dyrlægen siger faste i et halvt døgn (mad kogt laks og lidt cultura) og vil se ham imorgen, hvis det ikke er bedre, da der er mange hunde i lokalområdet, der er syge.

 

Han ligger lige så stille nu, og bøvser lidt af og til. Har givet ham Canikur.

 

Should I worry? (sådan i helt vildt?) :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :5up:

 

Det er svært at sige, jeg snuppede ham jo bare op, når han lige pludselig sidder og ryster, som en malingblander :???:. Det gik bare lynhurtigt. Han faldt lidt til ro mens han sad ved mig, mens jeg havde min kæreste i telefonen (jeg troede jo det var noget pludselig nervøsitet pga. naboens nye hanhund af Vic's "yndlingsrace" mops, og ville ringe og høre min kæreste om jeg skulle bestille noget Zylkene), og så var det at det skete...

 

Men han har ikke kastet op siden. Han har været ude flere gange, og løbet rundt i haven og gøet af folk og fæ, det er vel godt. Han drak lidt vand lige før, der gav det sådan et sæt i ham, som om han skulle kaste op, men det er vel fordi maven er så tom :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er han rask, går jeg ud fra, maven var helt normal her til morgen, og han har været usædvanlig fremme i skoene og helt sig selv :slem: på vores morgentur (dejligt med noget frækhed, når han har hængt lidt :-D ).

 

Jeg var lige ved at blive bekymret, fordi han ikke kom af med andet igår end den lille klat igår morges, og kun spiste halvdelen af hans laks, til stor lykke for Frej :engel: (men derimod spiste han en gigantisk portion cultura, som han blev madet med, af min kæreste, som en baby :roll:). Så jeg havde bestemt, at hvis ikke der kom noget normalt ud i normal portion, og han ikke var frisk idag, så var det dyrlægen. Han opførte sig også ret underligt igår, sov ikke hans sædvanlige lure, gik bare rundt og så sølle ud. Men han har vel haft ondt i maven det bette pus...:cry:

 

Men når han ikke spiser sin laks op, så bliver jeg bekymret! Vi plejer at kalde ham lakseinhalatoren. Det er så hurtigt det normalt er væk! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...