Hop til indhold

Hundehus


Gæst intel25
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen :D

 

Jeg er ved at lave et teknologi-projekt i gymnasiet. Og derfor har min gruppe og jeg valgt at lave dette spørgeskema omkring hundehuse. Så hvis i har en hund, så svar gerne på dette spørgeskema.

 

På forhånd tak! :P

 

Ps. Da vi skal bruge resultaterne til vores endelige rapport, vil vi sætte meget pris på at alle der besvarere spørgeskemaet tager det seriøst. TAK! :D

Link til spørgeskema:

surveymonkey. com /s/SFKWLMJ

OBS!! Der er et mellemrum mellem "punktum" og "com" fordi jeg ikke må lægge links ind endnu :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Det var ikke mange spørgsmål ... kan I virkelig få noget teknologi-agtigt eller specielt brugbart ud af det?

 

Nu bliver jeg nysgerrig - hvis man har et hundehus (det har jeg ikke), hvad bruger man det så til? Jeg mener bare, det er da synd at lukke hunden ude i haven - og man må ikke lænke en hund til et hundehus, ligesom det ses i tegnefilm. Så hvad nytte har de egentlig? De sælges jo i store dyrehandlere? Kan ikke forestille mig, sådan et kan bruges til andet end at lave et skyggefuldt sted til hunden i haven. Hvilket vel også kan være smart som sådan, men har man lidt buske og træer eller havemøbler, så lægger hunden sig jo bare der, hvor de danner skygge. Hmm? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...