Hop til indhold

stem på bailey


Gæst baileysmor
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus
Hahhaha, udspekuleret, jeg skulle have ventet med at stemme indtil du havde postet det :-P

Men det er så nemt at være bagklog!

 

 

Jeg har også været inde og stemme, men må indrømme at jeg klikkede på linket og glemte alt om at det lå og lurede på computeren så da jeg opdagede det gav jeg point og må jo så indrømme at slædehunden vandt flest point ved mig:oops: (men synes heller ikke det er fair hvis man stemmer efter hvem man "kender", da det jo er en sødeste-billede-af-hund konkurrence), men sød det er han da, den lille sorte charmebøf

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også været inde og stemme, men må indrømme at jeg klikkede på linket og glemte alt om at det lå og lurede på computeren så da jeg opdagede det gav jeg point og må jo så indrømme at slædehunden vandt flest point ved mig:oops: (men synes heller ikke det er fair hvis man stemmer efter hvem man "kender", da det jo er en sødeste-billede-af-hund konkurrence), men sød det er han da, den lille sorte charmebøf

---Det er vel lige så meget det, at dem man kender bedst synes man osse er de sødeste...

Hvis Silke var med, så havde Bailey jo IKKE en chance i MIN pointbog.. :oops:

 

ALLE hvalpe er jo søde:hjerte:. Og de bliver sødere jo bedre man kender dem..:hjerte::hjerte:

 

Sådan er det da osse her på Hunde-forum.. En helt fremmed hund har vist ikke så mange chancer i billedkonkurrencen. Og det er da sjældent det bedste billede der vinder her..

 

En billedkonkurrence, hvor "dommerne" er uden faglige forudsætninger, MÅ nødvendigvis blive en popularitets-konkurrence.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...