Hop til indhold

Hey der :)


Gæst SandraML
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg godt nok haft en bruger her noget tid - men slet ikke brugt siden. :S Så nu tænkte jeg, at det var på tide at begynde.

 

Jeg hedder Sandra, hvilket nok er gættet, og jeg har en Border Collie der hedder Dustin. Vi bor i Esbjerg i et lille rækkehus med have, lige i udkanten med masser af gode tur-muligheder - og en lille cykeltur til træningspladsen, hvor vi regner med snart at begynde på agility. Han er godt nok 6½ år, men pga. nogle omstændigheder blev det bare ikke før nu, men han gik dog til hvalpe- og unghundetræning som "lille". :)

 

Han er sådan lidt sær - i hvert fald noget af tiden. :D Han er ikke den helst store nussehund, men er da begyndt at komme hen og snakke en hel del mere. Jeg købte ham for 6 år siden, efter min konfirmation, og han boede da ved mig, hos min mor og søster - senere blev jeg nødt til at flytte ud, og han boede da nogle år hos dem. I den tid tog han voldsomt på og kom ikke så meget ud at gå. :( Derfor valgte jeg ret pludseligt at hente ham hjem - da jeg egentlæig boede i en lejlighed, hvor jeg ikke måtte have dyr. Så det blev til lidt flytten rundt, men nu er vi på plads. Han har tabt sig, og dyrlægen siger han er fin nu, men han er en kraftig hund, så derfor ser han større ud end de der helt små, spinkle BC'er. Jeg kan ikke ligge et billede ind, da forummet ikke vil have, jeg linker til andre sider. Der er et billede i mit album. :)

 

Jeg er også amatørfotograf, så hvis nogle fra Esbjerg-området mangler lidt billeder, så skriv endelig. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...