Hop til indhold

Nogle der vil passe Luxen den. 26.11 ?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Vi skal holde navngivningsfest her den 26.11 i et forsamlingshus her i byen. Men vi kan ikke have De luxe med, og det ville være synd at efterlade ham derhjemme så mange timer alene.

 

Er der nogle der evt. kan hjælpe os med at passe ham den 26.11? fra klokken ca. 10 til om søndagen den 27.11? eller sen lørdag aften?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Mig! Jeg spørger ham der gnavpotten, når han kommer hjem. Jeg skal dog lige have snakket med ham om det med egen hund først. Det nytter ikke noget, hvis han siger enten eller agtigt. Gør Lux'en meget?

 

Du er simpelthen så sød:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skriv lige lidt hurtigt..:b

 

Race, alder og om der er noget specielt man skal tage hensyn til?

Kan h?n med andre hunde, begge køn, være løs, med børn?? :-):mrgreen:

 

Han er teenager, meget legesyg, kan med begge køn - men er blevet lidt sær her på det sidste, med nogle hanhunde ellers er det dem der synes Luxen er møg irriterende fordi han vil lege og de ser det som dominans.

 

Han kan ikke være løs, eller jo i et indelukket område, ellers stikker han af :genert:..

Han kan godt med børn, han elsker dem.

 

jaaa jeg vil gerne :banan: Hvis i vil køre så langt med ham :mrsgreen:

 

 

Hehe der er desværre lidt langt, men ellers tak :lun:

Uuuuuh, hvis jeg vidste, om han og Møffe svinger!

 

Møffe bliver ikke problemet, men hvordan har Luxen det med store sorte, intakte hanner?

 

Hvis vi kan mødes inden (når som helst, agtigt :mrgreen: ), så kan jeg da spørge de gamle, om de er ok med det :engel:

 

(jeg er i hvert fald på :klap: )

 

Vi kan sagtens mødes og se hvordan de går sammen :-D.

Luxen er lidt speciel, nogle hunde kan han bedre med end andre (som jeg skrev tidligere vil han lege, men andre ser det måske som dominans :genert:)

 

Jeg ville gerne, men skal til Rally prøve i Sorø d. 26, så det er nok ikke helt optimalt...

 

Hehe nej det tror jeg heller ikke :mrgreen:. Men ellers tak søde :hjerte:

 

Mig! Jeg spørger ham der gnavpotten, når han kommer hjem. Jeg skal dog lige have snakket med ham om det med egen hund først. Det nytter ikke noget, hvis han siger enten eller agtigt. Gør Lux'en meget?

 

Du er så sød :hjerte:..

Altså herhjemme kan han godt få gøflip, men hjemme hos mine forældre er der ingenting :hmm:..

 

Men ja jeg indrømmer gerne, han er ikke en stille hund :genert:..

 

han er bare det man kalder, opmærksomhedskrævende og lalleglad :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan sagtens mødes og se hvordan de går sammen :-D.

Luxen er lidt speciel, nogle hunde kan han bedre med end andre (som jeg skrev tidligere vil han lege, men andre ser det måske som dominans :genert:)

 

Er i hvert fald helt med på at prøve :mrgreen:

 

På lørdag, hvis det er? Skal til fødselsdag der, så Møffe skal køres træt :mrgreen: De må godt nok ikke lege så meget endnu, kun lidt, desværre... Men til november burde Møffe måtte en heeeeeeeeeeeel del mere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i hvert fald helt med på at prøve :mrgreen:

 

På lørdag, hvis det er? Skal til fødselsdag der, så Møffe skal køres træt :mrgreen: De må godt nok ikke lege så meget endnu, kun lidt, desværre... Men til november burde Møffe måtte en heeeeeeeeeeeel del mere :blink:

 

Kan desværre ikke lørdag, skal til Jylland med arbejdet :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hvis det ikke duer, når I har prøvet at sætte dem sammen, så vil Charlie og jeg da nok gerne :-D - det er vist nemmest, hvis vi kom til jer. En dag med sådan en nuttet legefjollet luxusbamse er da en gave, huhuuu :lun:.

 

Charlie er jo kastreret, så der er ikke noget dominans-han-pjat med ham. Han er dog også umådeligt godmodig og rolig, så måske der ikke er legefut nok i ham? Han var dog en udmærket plejefar for de to hittekillinger, vi havde i pleje en overgang - og er en meeeeget dygtig børnebabysitterhund (ja, altså, ikke at han passer børn alene, vel, han gør det sammen med mig. Men der er han også nuttet, når bebsen skal sove, så sætter han sig helt op ad tremmesengen, så hun kan ligge og nulre ham i ørepelsen, mens hun slumrer hen). Killingerne skældte han kun ud, når de stjal hans kødben, haha. Dog er det ikke altid, han gider lege med andre hunde. Han skal charmes lidt, hvilket desværre ofte lykkes bedre for tæverne. Men man ved jo ikke? :blink:

 

Nå, nu har du sikkert fået det klaret med Møffe, ville bare sige, at sådan noget gad jeg da godt, hvis det var. Man skulle måske tro, at jeg fik nok dyrehygge med min egen minizoo herhjemme og alle de søde vapser og misser på dyreklinikken, men najnaj - jeg er lige fjollet og begejstret hver dag. :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...