Gæst Stefano Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/rottweiler/annonce/12532645 Er det kun mig, eller er det ikke en smule vildt at give sin hund væk over g&g på den måde? Ville nok selv vælge at ligge sådan noget op herinde osv, den hund der ender da helt klart ude i noget lort? "Hej det Basim, jeg se du have rottweile hund ja"?. brrr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Der gives mange hunde væk på G&G - og de ender ikke nødvendigvis i noget lort:-) hvis sælger tænker lidt over hvem de forærer den til, kan det sagtens ende "lykkeligt":5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Jeg synes ikke det er vaerre end de folk som vil bytte hunde fordi den er for legesyg eller hvilke andre stupide undskyldninger folk kan finde paa... Saa laenge personen siger nej til de folk som ikke egner sig til hundeejere, saa har det i mine oejne ingen betydning om prisen paa hunden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Må man egentlig det? Er der ikke noget med at dyr skal koste et symbolsk beløb, for at det ikke bliver noget man bare ja, får og nemt kan smide væk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Må man egentlig det? Er der ikke noget med at dyr skal koste et symbolsk beløb, for at det ikke bliver noget man bare ja, får og nemt kan smide væk? Tror jeg ikke... Har jeg i hvert fald ikke hørt noget om:vedikke: men nu må vi jo se om der er nogen der er klogere end os..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Må man egentlig det? Er der ikke noget med at dyr skal koste et symbolsk beløb, for at det ikke bliver noget man bare ja, får og nemt kan smide væk? Sådan har det været på DBA...jeg forsøgte at give min brors kanin væk...først måtte jeg ikke, fordi DB vist havde krævet at der er pris på og DBA var gået med til det... Satte den så for en krone og fik et surt opstød og slettet min annonce... Men den endte med at få et super godt hjem med andre kaniner ude på landet, hos en bekendt..selvom den var gratis for hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Der gives mange hunde væk på G&G - og de ender ikke nødvendigvis i noget lort:-) hvis sælger tænker lidt over hvem de forærer den til, kan det sagtens ende "lykkeligt":5up: Jamen jamen... Jeg er nok lidt paronid, men mennesker kan tit sminke en maske som er svær at gennemskue.. Have, tjek. Tid, tjek. VOLDIG, dunno. Og så når det er en race som har det med at tiltrække brianer og wannabe gangsters? Oh well, så kan man vel være bange for at sælge sine hvalpe også... Ville nok skrive 1000kr ihvertfald, for at holde nasserøve som aligevel ikke har råd til foderet sådan et krapyl æder, men det er nok bare mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Jamen jamen... Jeg er nok lidt paronid, men mennesker kan tit sminke en maske som er svær at gennemskue.. Have, tjek. Tid, tjek. VOLDIG, dunno. Og så når det er en race som har det med at tiltrække brianer og wannabe gangsters? Oh well, så kan man vel være bange for at sælge sine hvalpe også... Ville nok skrive 1000kr ihvertfald, for at holde nasserøve som aligevel ikke har råd til foderet sådan et krapyl æder, men det er nok bare mig. Nej nej forstår dig så ganske udemærket:5up: vi købte også vores rottweiler på G&G for 1500 kr, ikke meget, men som du siger et symbolsk beløb. Synes nu måske ikke dem vi købte ham af, gjorde særlig meget ud af at tjekke hva vi var for nogle sære nogen:blink: vi nåede ca til hus -tjek, have - tjek, tid - tjek:vedikke:men hva vi må jo ha set rare og fornuftige ud:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Nej nej forstår dig så ganske udemærket:5up: vi købte også vores rottweiler på G&G for 1500 kr, ikke meget, men som du siger et symbolsk beløb. Synes nu måske ikke dem vi købte ham af, gjorde særlig meget ud af at tjekke hva vi var for nogle sære nogen:blink: vi nåede ca til hus -tjek, have - tjek, tid - tjek:vedikke:men hva vi må jo ha set rare og fornuftige ud:slem: 1500 kr er også pænt mange bajere.. så det alene burde sige lidt om den nye ejer, og så hvis du har et sødt smil... :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts