Hop til indhold

Meget anderledes


Gæst flikflak
 Share

Recommended Posts

Ja så fandt jeg også herind :-D

For 1½ uge siden købte jeg en bette chihuahua han på 6 mdr. Hold da op han er bette :-D

Jeg er absolut ikke vant til så små hunde.

Da jeg skulle gå tur i skoven med ham første gang, gik det hurtigt op for mig at den bette skid ikke var vant til at færdes i naturen. Når græsset på marken går op over hans ryg, vil han helst ikke gå. Når der ligger en bette gren hen over stien, ved han ikke lige hvordan man hopper over en så stor forhindring :hmm:

Vores kat vejer næsten 4 gange så meget som Rolf :roll: Her i starten får de absolut ikke lov til at være alene sammen.

I går da jeg kom hjem, kom Rolf ikke løbende ud i gangen som han plejer :shock: Nej, for han sad fast ude på badeværelset. På en eller anden måde havde han fået viklet sig ind i min trøje så den sad fast mellem 2 knapper, rundt om hans mave. (lidt svært at forklare) Trøjen var for tung til at han kunne bevæge sig.:roll:

Jeg glæder mig til at dele alle de gode oplevelser der venter på Rolf og jeg.

Ja og så glæder jeg mig til at lære jer alle sammen at kende :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores kat vejer næsten 4 gange så meget som Rolf :roll: Her i starten får de absolut ikke lov til at være alene sammen.

 

Velkommen til:vinken:

Det med at katten er større end hunden minder mig om en historie jeg hørte tidligere i år.

En person havde en stor kat og en meget lille hund, da ejer en dag kom hjem, var det kun katten der var der... Den havde ædt hunden og der var de kun blodige rester tilbage...(Min far insisterede på at den var en rigtig historie, meeeen jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst flikflak
Velkommen til:vinken:

Det med at katten er større end hunden minder mig om en historie jeg hørte tidligere i år.

En person havde en stor kat og en meget lille hund, da ejer en dag kom hjem, var det kun katten der var der... Den havde ædt hunden og der var de kun blodige rester tilbage...(Min far insisterede på at den var en rigtig historie, meeeen jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro)

 

:sjov: Den historie har jeg også hørt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...