Hop til indhold

Skøre Dexter!


Shii
 Share

Recommended Posts

Han er simpelthen en tosse :lol:

 

Han har fået en ny idé! Han skal da gemme alle sine tyggeben osv! Problemet er jo bare at når man har stengulv så er det lidt svært at grave! Alligevel kan man når man kigger rundt i hele køkkenet se at i hvert hjørne er der stukket halvdelen af et tyggeben ind, bag skraldespanden osv :lol::lol:

 

Det er så kært, for vi gør lidt grin med det... Den anden dag kom min svigerfar, og han samlede et af benene op som var "gemt", og min kæreste udbryder bare "Det var jo GEMT, hvordan fandt du det" :lol: (De ligger jo helt synlige, men de er jo "gemt")

 

Nå men udover hans lille tosse-vane, så er han simpelthen blevet SÅ rolig... Jeg startede på kursus igår, og han blev luftet klokken 7, da jeg kom hjem klokken 14 sov han, og han gad ikke engang vågne nærmest for at hilse på mig :???: Dovne kræ! (Og alligevel hurra for huskies på det punkt, de reagere absolut ikke når man får gæster heller!Skønt ikke at have en hund der står og hopper og danser for opmærksomhed)...

Hans energi niveau er PT faldende, nu må vi jo se hvordan det bliver når han bliver voksen.. Det siges jo at deres energi niveau er større som voksne end som hvalpe, så det undre mig jo at det ser ud som om at nu hvor han er ved at være kønsmoden, så falder det; Er der nogen der ved om det er normalt?

 

(Bare rolig, han er ikke syg :-D )

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er simpelthen en tosse :lol:

 

Han har fået en ny idé! Han skal da gemme alle sine tyggeben osv! Problemet er jo bare at når man har stengulv så er det lidt svært at grave! Alligevel kan man når man kigger rundt i hele køkkenet se at i hvert hjørne er der stukket halvdelen af et tyggeben ind, bag skraldespanden osv :lol::lol:

 

Det er så kært, for vi gør lidt grin med det... Den anden dag kom min svigerfar, og han samlede et af benene op som var "gemt", og min kæreste udbryder bare "Det var jo GEMT, hvordan fandt du det" :lol: (De ligger jo helt synlige, men de er jo "gemt")

 

Nå men udover hans lille tosse-vane, så er han simpelthen blevet SÅ rolig... Jeg startede på kursus igår, og han blev luftet klokken 7, da jeg kom hjem klokken 14 sov han, og han gad ikke engang vågne nærmest for at hilse på mig :???: Dovne kræ! (Og alligevel hurra for huskies på det punkt, de reagere absolut ikke når man får gæster heller!Skønt ikke at have en hund der står og hopper og danser for opmærksomhed)...

Hans energi niveau er PT faldende, nu må vi jo se hvordan det bliver når han bliver voksen.. Det siges jo at deres energi niveau er større som voksne end som hvalpe, så det undre mig jo at det ser ud som om at nu hvor han er ved at være kønsmoden, så falder det; Er der nogen der ved om det er normalt?

 

(Bare rolig, han er ikke syg :-D )

 

Grave tyggeben ned alle steder hvor man slet ikke kan grave, kan Teitur også præstere, feks i kurven, men han kan jo ikke dække benet I kurven, MED kurven, men han prøver og står i kurven og " skubber" for at dække den. En overgang gravede han dem ned i min seng, når man så lagde sig i sengen om aften, fik man lige sådan et halv tygget gnaveben op i ryggen, jauvs :roll:

I mit sengetøj har han også gravet dem ned i, så når man tog det ud af vaskemaskinen hang der en slimet masse af tyggeben ved, så kunne man vaske om igen :stupid:

 

 

Med hensyn til trætheden. Min veninde har en husky og den er utrolig rolig indenfor, den ligger tit bare og sover, men når den så er ude, så får den for fulde gardiner. Måske er det , det som Dexter er ved at udleve ? Måske trætter det ham også at der sker en masse med hans krop for tiden, hvis han er ved at blive kønsmoden ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Med hensyn til trætheden. Min veninde har en husky og den er utrolig rolig indenfor, den ligger tit bare og sover, men når den så er ude, så får den for fulde gardiner. Måske er det , det som Dexter er ved at udleve ? Måske trætter det ham også at der sker en masse med hans krop for tiden, hvis han er ved at blive kønsmoden ?

 

Jeg tænker nemlig også om han enten bare er træt fordi han vokser så meget for tiden (På 14 dage er han vokset rigtig meget!), og fordi han er blevet (eller tæt på) kønsmoden, og nu er der pludselig en masse lugte der skal snuses til...

 

Man kan jo håbe han er ved at lære at indenfor er afslapning og udenfor sjov og energi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Cille gemmer også hendes tyggeben hvor hun nu lige kan finde sted til dem.

 

Forleden da vi skulle afsted kom jeg til at se, at hun smuttede op i kattebakken med det hun havde fået.

Stoppede hende i det, men da jeg kom hjem fra arbejde, kunne jeg tydeligt se at det var gemt under gruset :lol:

 

Tror efterhånden hun har gemt de første tre stykker derude som jeg skal have gravet frem og smidt væk.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Er han ikke kun 6 måneder? Det er først 8-9 måneder kønsmodningen kommer - som regel selvfølgelig, Motor var omkring den alder.

 

Synes i skulle tage stenene op af gulvet så han da kan få lov at grave sine ben ned! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...