Hop til indhold

Aija


Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

Tæve bliver 2 år den 23 december , alle vacc er overholdt, chippet, omekur og loppe kur. meget aktiv og renlig hvis hun blir aktiverret jævntligt,

vandt til andre hunde og børn i alle aldre

 

 

 

 

 

vi skal af med hende fordi hun er alt alt for aktiv, og vi har ikke tid til at få hende aktiverret nok,

og er derfor begyndt at stikke af, og lave ballade når hun er alene hjemme,

er hun blevet aktiveret nok, kan hun sagtens være alene hjemme,

hun er kun vant til at være alene hjemme et par timer afgangen, da vi har arbejdet på skift, og der stort set altid har været en hjemme,

aija.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tæve bliver 2 år den 23 december , alle vacc er overholdt, chippet, omekur og loppe kur. meget aktiv og renlig hvis hun blir aktiverret jævntligt, vandt til andre hunde og børn i alle aldre

 

vi skal af med hende fordi hun er alt alt for aktiv, og vi har ikke tid til at få hende aktiverret nok, og er derfor begyndt at stikke af, og lave ballade når hun er alene hjemme, er hun blevet aktiveret nok, kan hun sagtens være alene hjemme, hun er kun vant til at være alene hjemme et par timer afgangen, da vi har arbejdet på skift, og der stort set altid har været en hjemme,

Kæft, hvor er jeg dog efterhånden træt af at høre den ene triste omplaceringshistorie efter den anden. Og ejerne skammer sig ikke engang over det, til trods for at de selv siger, at bare hun bliver aktiveret, så er alt okay.

 

Jamen, hvorfor fanden gør de så ikke det? Det lyder da som en kvik og sød hund. Hvad er der efterhånden galt med folk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæft, hvor er jeg dog efterhånden træt af at høre den ene triste omplaceringshistorie efter den anden. Og ejerne skammer sig ikke engang over det, til trods for at de selv siger, at bare hun bliver aktiveret, så er alt okay.

 

Jamen, hvorfor fanden gør de så ikke det? Det lyder da som en kvik og sød hund. Hvad er der efterhånden galt med folk?

 

:confused::rolleyes::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Tæve bliver 2 år den 23 december , alle vacc er overholdt, chippet, omekur og loppe kur. meget aktiv og renlig hvis hun blir aktiverret jævntligt, vandt til andre hunde og børn i alle aldre

 

vi skal af med hende fordi hun er alt alt for aktiv, og vi har ikke tid til at få hende aktiverret nok, og er derfor begyndt at stikke af, og lave ballade når hun er alene hjemme, er hun blevet aktiveret nok, kan hun sagtens være alene hjemme, hun er kun vant til at være alene hjemme et par timer afgangen, da vi har arbejdet på skift, og der stort set altid har været en hjemme,

Kæft, hvor er jeg dog efterhånden træt af at høre den ene triste omplaceringshistorie efter den anden. Og ejerne skammer sig ikke engang over det, til trods for at de selv siger, at bare hun bliver aktiveret, så er alt okay.

 

Jamen, hvorfor fanden gør de så ikke det? Det lyder da som en kvik og sød hund. Hvad er der efterhånden galt med folk?

What the said.

 

Folk er forvænte og forkælede, tager en hovedkulds beslutning og såsnart der er modgang/udfordring giver de op. Om det er hunde, ægteskaber eller jobs, det er sg et fedt.

 

Jeg forstår slet ikke man kan kassere et væsen der burde være éns bedste ven, og som man burde gøre alt for. Hunden har også behov for tryghed, en familie og faste rammer.

 

Skulle jeg kassere min hund fordi han har en permanent lidelse som kræver specialfoder, fordi han har kostet 4000 i dyrlægeregninger på 4 måneder og fordi han vækker mig hver nat?! Og hvad med det lange forløb vi havde med at vænne ham af med at nappe - og som nu gentager sig pga. lømmelalderen?!

 

NEJ.

 

Jeg var 8 mdr om at nå til punktet hvor jeg var 100% klar på igen at få hund. Jeg har sagt ja til han skal bo hos mig og til at tage de knubs, udgifter og irritationsmomenter som også kommer med den enorme glæde ved at have en hund.

 

Hvorfor i alverden fik I den hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

What the said.

 

Folk er forvænte og forkælede, tager en hovedkulds beslutning og såsnart der er modgang/udfordring giver de op. Om det er hunde, ægteskaber eller jobs, det er sg et fedt.

 

Jeg forstår slet ikke man kan kassere et væsen der burde være éns bedste ven, og som man burde gøre alt for. Hunden har også behov for tryghed, en familie og faste rammer.

 

Skulle jeg kassere min hund fordi han har en permanent lidelse som kræver specialfoder, fordi han har kostet 4000 i dyrlægeregninger på 4 måneder og fordi han vækker mig hver nat?! Og hvad med det lange forløb vi havde med at vænne ham af med at nappe - og som nu gentager sig pga. lømmelalderen?!

 

NEJ.

 

Jeg var 8 mdr om at nå til punktet hvor jeg var 100% klar på igen at få hund. Jeg har sagt ja til han skal bo hos mig og til at tage de knubs, udgifter og irritationsmomenter som også kommer med den enorme glæde ved at have en hund.

 

Hvorfor i alverden fik I den hund?

 

Det er ikke Capones hund.

 

Capone hjælper bare hundene med at finde et nyt godt hjem :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

What the said.

 

Folk er forvænte og forkælede, tager en hovedkulds beslutning og såsnart der er modgang/udfordring giver de op. Om det er hunde, ægteskaber eller jobs, det er sg et fedt.

 

Jeg forstår slet ikke man kan kassere et væsen der burde være éns bedste ven, og som man burde gøre alt for. Hunden har også behov for tryghed, en familie og faste rammer.

 

Skulle jeg kassere min hund fordi han har en permanent lidelse som kræver specialfoder, fordi han har kostet 4000 i dyrlægeregninger på 4 måneder og fordi han vækker mig hver nat?! Og hvad med det lange forløb vi havde med at vænne ham af med at nappe - og som nu gentager sig pga. lømmelalderen?!

 

NEJ.

 

Jeg var 8 mdr om at nå til punktet hvor jeg var 100% klar på igen at få hund. Jeg har sagt ja til han skal bo hos mig og til at tage de knubs, udgifter og irritationsmomenter som også kommer med den enorme glæde ved at have en hund.

 

Hvorfor i alverden fik I den hund?

 

Super dejligt at høre når nogen tager ansvar;)

Ajja går hos mig indtil vi finder et nyt dejligt hjem til hende

 

 

www.helpadog.webbyen.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg ved godt, at det ikke er Capones hund og det er en velgerning, at Capone prøver at hjælpe hunden. Jeg er bare så ked af at høre den ene historie efter den anden om hunde, der skal omplaceres.

 

Jo men sådan er det jo bare:hmm:, og det eneste vi kan gøre er at finde nogle gode hjem til disse hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie's Mor

Jeg synes, virkelig også det er sørgeligt, at se de mange annoncer, med hunde der søger nyt hjem...

Jeg bliver så arrig af at kigge i den blå avis f.eks... :evil:

Forstår folk ikke, at en hund er et stort og langvarigt ansvar, man ikke bare sådan render fra?!? :vedikke:

 

 

Men tager hatten af for folk, som Capone, der gør noget aktivt og er engageret... :klap::bighug:

Godt arbejde! :klap:

 

Håber, at Aija, finder et nyt hjem! :x2:

Redigeret af Charlie's Mor
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke Capones hund.

 

Capone hjælper bare hundene med at finde et nyt godt hjem :o)

Ååååååh :genert: hovsa - jeg bliver bare så tosset at jeg ser rødt :genert:

 

Capone - du gør et godt stykke arbejde :lun: indlægget var (selvfølgelig) mindet på hundens usympatiske ejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Aija blev her til morgen aflivet pga sygdom

:megaked:Det gør mig usigeligt ondt, du havde en stor plads i mit hjerte og var blevet så dygtig og dejlig

R.I.P.Aija og kom godt over Regnbuebroen.

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, det gør mig ondt, at høre Capone :megaked:

 

Var hun lige pludselig blevet syg ?

 

Tak, Tullemus, ja hun blev syg igår, eller retter viste tegn i går, og til morgen måtte dyrlægen aflive hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...